Mooiste strand van Sardinië ?

Al je vragen, tips en meningen over Sardinië kun je hier plaatsen.
Sander-A8
Consigliere

Berichtdoor Sander-A8 » Wo Jul 14, 2010 3:22 pm

cloet schreef:Hoe heet het strand bij Tortoli, dat zo mooi is? Over drie weken zitten wij in Cardedu en hoewel daar ook mooie stranden zijn, wil ik ook wel wat meer zien.

Lido di Orrì bedoel je denk ik?

Afbeelding

Of misschien wat noordelijker richting Baunei? de strandjes van de Golfo di Orosei, Cala Luna, Cala Mariolu, Cala Sisine, enz.. [/img]

dilago
Maestro

Berichtdoor dilago » Vr Jan 21, 2011 11:07 pm

Afbeelding
Naar het schijnt is La Pelosa het mooiste strand van Sardinie, we zullen het zien dit jaar!

dilago
Maestro

Berichtdoor dilago » Wo Jan 26, 2011 11:05 pm

Afbeelding
Nogmaals La Pelosa

dilago
Maestro

Berichtdoor dilago » Vr Jan 20, 2012 2:49 pm

Ondertussen ben ik op La Pelosa geweest en het is er sterventdruk! Niet leuk meer zo vreselijk veel mensen. Kortom, de foto's zijn zeer bedrieglijk genomen want zo rustig is het er nooit.

farre
Consigliere

Berichtdoor farre » Vr Jan 20, 2012 5:44 pm

dilago schreef:Ondertussen ben ik op La Pelosa geweest en het is er sterventdruk! Niet leuk meer zo vreselijk veel mensen. Kortom, de foto's zijn zeer bedrieglijk genomen want zo rustig is het er nooit.

In mei en eind september kun je rustig naar pelosa gaan :D

groet,
Marco

dilago
Maestro

Berichtdoor dilago » Za Jan 21, 2012 4:57 pm

farre schreef:
dilago schreef:Ondertussen ben ik op La Pelosa geweest en het is er sterventdruk! Niet leuk meer zo vreselijk veel mensen. Kortom, de foto's zijn zeer bedrieglijk genomen want zo rustig is het er nooit.

In mei en eind september kun je rustig naar pelosa gaan :D

groet,
Marco

Dat dachten wij ook, maar helaas is dat dus niet (meer) het geval. Het was namelijk vorig jaar mei dat we er waren. Hoe het in september is weet ik niet, sowieso gaan wij niet eerder weer als half juni want we hebben nu twee jaar achter elkaar niets dan regen gehad in mei. Dus dat risico nemen we niet weer!

Terug naar “Sardinië, algemeen”