Landen op Olbia?

Al je vragen, tips en meningen over Sardinië kun je hier plaatsen.
dilago
Maestro

Landen op Olbia?

Berichtdoor dilago » Di Feb 14, 2012 2:42 pm

Weet iemand waar je goedkoop naar Olbia kan vliegen? Ik heb net Airberlin bekeken maar dat is twee keer zo duur als Ryanair.

Janina
Maestro

Berichtdoor Janina » Di Feb 14, 2012 6:11 pm

Hoi Dilago,

Via Tuifly.com kan je vliegen vanaf Koln-Bonn naar Olbia voor plm. 64,00 euro.
Ze hebben verschillende aanbiedingen.

Groetjes, Janina

farre
Consigliere

Berichtdoor farre » Di Feb 14, 2012 10:34 pm

Janina schreef:Hoi Dilago,

Via Tuifly.com kan je vliegen vanaf Koln-Bonn naar Olbia voor plm. 64,00 euro.
Ze hebben verschillende aanbiedingen.

Groetjes, Janina

Tui-fly maakt ook gebruik van vliegtuigen van AirBerlin. Ik heb interdaad de vluchten bekeken voor april. Vanaf Koln was het meest met een tussenstop en vanaf Düsseldorf was het niet beter. De prijzen lagen rond de 250 euro. Ik ben bij Ryanair uitgekomen vanaf Weeze. Ze vliegen wel nog maar 2x per week. Maar je hebt nu wel weer de keuze om vanaf Charleroi te vliegen.

ciao
Marco

dilago
Maestro

Berichtdoor dilago » Wo Feb 15, 2012 10:02 am

Bedankt voor de reacties.

@ Janine, ik heb even gekeken op de site maar een retour voor 3 volwassenen + kind is 765,42 euro, terwijl we vanaf Weeze kunnen vliegen voor onder de 500 euro (helaas niet naar Olbia).

@ Farre, bedoel je een rechtstreekse vlucht naar Olbia vanaf Weeze?

farre
Consigliere

Berichtdoor farre » Do Feb 16, 2012 1:10 am

dilago schreef:Bedankt voor de reacties.

@ Janine, ik heb even gekeken op de site maar een retour voor 3 volwassenen + kind is 765,42 euro, terwijl we vanaf Weeze kunnen vliegen voor onder de 500 euro (helaas niet naar Olbia).

@ Farre, bedoel je een rechtstreekse vlucht naar Olbia vanaf Weeze?

Nee, Vanaf Weeze/Eindhoven/Charleroi kun je alleen naar Alghero.

groet,
Marco

dilago
Maestro

Berichtdoor dilago » Do Feb 16, 2012 10:55 am

Vandaar, ik dacht al heb ik wat gemist. Ook kun je vanaf Weeze naar Cagliari vliegen, maar dat zal wel bekend zijn. :)

Wilbert Geers
Maestro

Berichtdoor Wilbert Geers » Do Feb 16, 2012 1:55 pm

Geen idee hoeveel het kost, maar ook Transavia vliegt vanaf Amsterdam naar Olbia. (op heen- of terugweg wel met tussenlanding op Corsica)

Bezoek ook eens mijn pagina's over Sardinië op: Sardinie-Info.nl en Sardinievakantiebeurs.nl
farre
Consigliere

Berichtdoor farre » Do Feb 16, 2012 8:22 pm

dilago schreef:Vandaar, ik dacht al heb ik wat gemist. Ook kun je vanaf Weeze naar Cagliari vliegen, maar dat zal wel bekend zijn. :)

Inderdaad. Maar Cagliari is voor mij ongunstig. Alghero en Olbia zijn voor mij goed te bereiken. En vanuit Amsterdam vertrekken is voor mij ook niet zo gunstig. Maar ja, we zijn een beetje verwend geworden de laatste jaren. Ik kan me de bootreizen nog heel goed herinneren. Auto in een net rijden en dan wordt het geheel op het dek getakelt. De boten zoals die we nu kennen waren toen nog niet aktief.

groet,
Marco

dilago
Maestro

Berichtdoor dilago » Za Feb 18, 2012 8:01 pm

Wilbert Geers schreef:Geen idee hoeveel het kost, maar ook Transavia vliegt vanaf Amsterdam naar Olbia. (op heen- of terugweg wel met tussenlanding op Corsica)

Veel te duur.

dilago
Maestro

Berichtdoor dilago » Za Feb 18, 2012 8:02 pm

farre schreef:Maar ja, we zijn een beetje verwend geworden de laatste jaren. Ik kan me de bootreizen nog heel goed herinneren. Auto in een net rijden en dan wordt het geheel op het dek getakelt. De boten zoals die we nu kennen waren toen nog niet aktief.

Die oude boot heb ik nog nooit meegemaakt, maar de moderne vond ik al een hel en ik heb niet eens last van zeeziekte.

Terug naar “Sardinië, algemeen”