Voorlopig geen meldingen

Al je vragen, tips en meningen over Sardinië kun je hier plaatsen.
Janina
Maestro

Voorlopig geen meldingen

Berichtdoor Janina » Ma Apr 02, 2012 3:28 pm

Hallo allemaal,

Ik ben even uitgeschakeld, het is niets ernstig, maar wel vervelend, ik zit namelijk in het gips, reeds drie weken heb ik een polsbreuk, rechts nog wel.
Was mannenwerk aan het doen in de tuin, de kruiwagen vol met zand klapte om en ja hoor, hoorde een kraaaaaaaak en toen meteen door naar het ziekenhuis, met smerige vieze handen enz.

Hoop alleen maar, dat het voor de vakantie aan in orde is.
Het typen gebeurt nu met een vinger, het schiet niet echt op, dus grote verhalen schrijven zit er echt niet in.

Heel veel groeten, Janina
:roll:

Gea
Consigliere

Berichtdoor Gea » Di Apr 03, 2012 11:19 am

Hallo Janina,

Pechvogel, ik wens je heel veel beterschap.
Weet niet wanneer je met vakantie gaat, maar dat je dan maar uit het gips mag zijn.
En dat mannenwerk laat je voorlopig maar aan iemand anders over, zie het positief, doe je nu alleen maar leuke dingen, die je nog wel kunt doen.
Blijf hier maar schrijven hoor, wij lezen wel wat langzamer,(omdat jij nog maar met 1 hand kunt typen :wink:)

Groetjes Gea

Janina
Maestro

Berichtdoor Janina » Za Apr 07, 2012 3:03 pm

Hoi Gea,

Leuk hoor, vooral van het langzaam lezen, nog 2 weekjes dan mag het gips eraf, hoera, dit is ook geen doen, loop thuis in jogging broek, je begrijpt het, met de knop van de spijkerbroek is het vechten.
Maar of de hand direct te gebruiken is, is nog afwachten, de spieren moeten opnieuw weer aan de gang gebracht worden. De vakantie is plm. half mei gepland.

Ik wens je: Buona Pasqua

Janina

Terug naar “Sardinië, algemeen”