Mini-cruise/dagexcursie vanaf Palau en Cala Gonone?

Al je vragen, tips en meningen over Sardinië kun je hier plaatsen.
Fenna
Ospite

Mini-cruise/dagexcursie vanaf Palau en Cala Gonone?

Berichtdoor Fenna » Zo Apr 08, 2012 6:48 pm

Hallo,

Wij gaan in juni naar Sardinie en daar kijken we er naar uit. We zouden graag een dagexcursie maken naar de La Maddalena eilanden vanaf Palau? en naar de eilanden o.a. Cala Luna, Cala Mariolu, Cala Biriola vanaf Cala Gonone? Wij zitten op de camping Baia Blu La Tortuga bij Vignola Mare, andere opstapmogelijkheden zijn wat ons betreft ook een optie.

Ik heb op internet wel wat informatie gevonden maar naar mijn mening niet zoveel. Ik heb op deze site informatie gevonden over het schip Lady Luna wat een dagexcusrie maakt naar de La Maddalena eilanden http://www.sardinia4all.com/reis_onderd ... _lady_luna.
En deze site geeft informatie over een mini-cruise in golf Orosei http://www.ciaosardinia.com/eng/sardini ... rosei-gulf.

Ik ben op zoek naar tips/ervraingen over een leuke mini-cruis/dagexcursie naar deze bestemmingen met daarbij ook de prijs en naam van de aanbieder en evt. vertrektijd, wie kan mij hier informatie over geven?

Bij voorbaat dank voor de informatie.

Met vriendelijke groet,

Fenna

Wilbert Geers
Maestro

Berichtdoor Wilbert Geers » Ma Apr 09, 2012 2:08 pm

Beste Fenna,

Camping La Blu La Tortuga ligt best een eind van Palau (drie kwartier met de auto) en zeker van Orosei vandaan. Naar Orosei is het al gauw 2,5 - 3 uur rijden met de auto.

eilanden o.a. Cala Luna, Cala Mariolu, Cala Biriola vanaf Cala Gonone?

Dit zijn geen eilanden maar je hebt hier een rotsachtige kunst met strandjes die je alleen via het water kunt bereiken en tevens grotachtige inhammen.

Je wilt graag nu al zaken bekijken die je in mijn ogen beter daar kan "bekijken" en boeken. In Palau maar ook andere dorpjes kun je boottochtjes maken, dat staat aangegeven. En is niet moeilijk te vinden in de diverse haventjes. Je kunt daar op gemak even bij de diverse rondvaarten kijken. Naast "gewone" rondvaarten kun je ook zeilarrangementen bespreken of zelf een Zodiac huren.

Veel plezier
WIlbert

Bezoek ook eens mijn pagina's over Sardinië op: Sardinie-Info.nl en Sardinievakantiebeurs.nl
sabiamaitalia
Ospite

Berichtdoor sabiamaitalia » Ma Jun 25, 2012 11:07 am

Goedemorgen!

Zijn jullie al geweest? Ben ik te laat om hierop te reageren? Anders heb ik een goede tip: www.elenatour.it.
Ze vertrekken elke dag vanaf Palau om langs de mooiste/relaxte Archipel stranden te varen en aan te meren. www.elenatour.it.

Mocht je meer informatie willen hebben (en jullie zijn daar niet nu al of inmiddels al weer terug) dan hoor ik het graag! :)

Ciao Sabine

Terug naar “Sardinië, algemeen”