Kleine, rustige natuurcamping zijn die te vinden?

Al je vragen, tips en meningen over Sardinië kun je hier plaatsen.
Maartje
Ospite

Kleine, rustige natuurcamping zijn die te vinden?

Berichtdoor Maartje » Vr Nov 28, 2014 12:36 am

Hallo Sardinië liefhebbers :D

Ik en mijn vriend zijn echte Corsica liefhebbers, toen we nog geen kids hadden vonden we dit de ideale vakantiebestemming. Prachtige ruige natuur, de mooie kneuterige dorpjes, de aardige trotse Corsicanen, de diversiteit : schitterend! Zodra de kids wat ouder zijn en ze ook echt mee de bergen in kunnen staat dat weer op ons lijstje.
Juni 2015 willen we graag met onze twee kids van dan 1 en 3 naar Sardinië gaan. Ben nog niet echt bekend met Sardinië maar hou van de voorbereidingen en ben me al druk aan het inlezen op dit forum.

Wij denken dat het gebied rondom de Gennargentu National Park wel een mooie omgeving is, mooie stranden met een ruig achterland, wat ik zo gezien heb. Onze wensen voor vakantie zijn, karakteristieke leuke dorpjes bezoeken, wandelingen maken, lekker eten/drinken en het liefst niet op een massa camping. We willen in een huisje/stacaravan o.i.d. verblijven, fijn als er een zwembad op de camping is. Ik zie veel grote campings, wie o wie kan mij helpen aan een mooie, rustige, natuurcamping, boerencamping idee maar waar we wel in een stacaravan o.i.d. kunnen verblijven?
Evt. andere gebieden staan we ook open voor, wie kan ons helpen aan de gouden tip??

Ik heb nog veel meer vragen, maar laten we beginnen met bovenstaande ;-)

Hoop dat jullie antwoorden mij een stukje op weg kunnen helpen!

Groetjes,
Maartje

Wilbert Geers
Maestro

Berichtdoor Wilbert Geers » Ma Dec 22, 2014 12:37 pm

Dag Maartje,

Nagenoeg alle campings hebben wel huisjes, chaletjes, caravans, appartementen oid. Immers veel mensen komen per vliegtuig maar willen wel graag op een camping vertoeven. De campings zijn over het algemeen niet heel groot. Maar veel echt kleine campings met zwembad en verhuur heb je bijna niet. Sowieso zijn er bijna geen echt kleine campings. In mijn app staan alle campings genoemd, ook de kleintjes met bijv maar 10 plaatsen.

In juni is het erg rustig op Sardinië, dus ook de "grotere" campings zijn niet massaal. Lees hier onze campingervaringen.

De Sardinievakantiebeurs is in ieder geval een plek waar je verder kunt gaan met je voorbereidingen!

Succes en veel plezier!

Bezoek ook eens mijn pagina's over Sardinië op: Sardinie-Info.nl en Sardinievakantiebeurs.nl

Terug naar “Sardinië, algemeen”