Concentrato di pomodoro

Ontdek culinair Sardinië. Welke (streek)gerechten eet je wààr? Recepten gezocht/gevonden? Goede of slechte ervaringen bij een restaurant? Laat deze rubriek uitgroeien tot een culinaire wiki.
dilago
Maestro

Concentrato di pomodoro

Berichtdoor dilago » Vr Jul 09, 2010 11:37 am

Afbeelding
Ik heb in Cagliari een paar blikken concentrato di pomodoro (geconcentreerde tomaten) van het merk Casar gekocht, maar tot mijn grote spijt moest ik ze op het vliegveld allemaal inleveren. Heb ze dus niet kunnen proberen, maar in een grote duobak zien verdwijnen.

Weet iemand of ze misschien in Nederland ergens te krijgen zijn?

Laura B
Maestro

Berichtdoor Laura B » Vr Jul 09, 2010 6:25 pm

Oh Dilago,

Wat zonde!!!! :twisted:

Bij GranSardegna hebben ze het merk Casar te koop. Niet het hele assortiment maar toch wel datgene om een lekkere saus te maken. :lol:

grtjes

dilago
Maestro

Berichtdoor dilago » Za Jul 10, 2010 10:07 am

Laura B schreef:Oh Dilago,

Wat zonde!!!! :twisted:

Ja ik kon wel huilen!
Bij GranSardegna hebben ze het merk Casar te koop. Niet het hele assortiment maar toch wel datgene om een lekkere saus te maken. :lol:

grtjes

Dat ze de gepelde tomaten van Casar hebben weet ik, al een paar keer besteld, maar de geconcentreerde toch niet? Of heb ik wat over het hoofd gezien?

Laura B
Maestro

Berichtdoor Laura B » Za Jul 10, 2010 11:18 am

Volgens mij niet maar ik zag het merk Casar.

Maar misschien een optie om te vragen of "GranSardegna" het in het assortiment willen opnemen. :lol:

dilago
Maestro

Berichtdoor dilago » Di Jul 13, 2010 4:25 pm

Laura B schreef:Volgens mij niet maar ik zag het merk Casar.

Maar misschien een optie om te vragen of "GranSardegna" het in het assortiment willen opnemen. :lol:

Goed idee, bij deze! ;)

corry
moderator

Berichtdoor corry » Ma Jul 19, 2010 1:38 pm

Hoi Dilago,

Wat een pech dat alles in de ton moest. Had je beter in je koffer kunnen stoppen.....
De tubes en de gezeefde tomaat hebben we online. De gezeefde tomaat zit in karton in plaats van glas (beter voor verzending per post) en heeft bovendien meer inboud. Bovendien is de gezeefde tomaat op dit moment afgeprijsd.
De polpa komt met de eerstvolgende zending van Casar naar NL.

groetjes!

Terug naar “Eten & Drinken”