Cannonau di Sardegna

Ontdek culinair Sardinië. Welke (streek)gerechten eet je wààr? Recepten gezocht/gevonden? Goede of slechte ervaringen bij een restaurant? Laat deze rubriek uitgroeien tot een culinaire wiki.
Janina
Maestro

Cannonau di Sardegna

Berichtdoor Janina » Za Nov 24, 2007 5:52 pm

Hallo allemaal,

Ik kreeg vanmorgen een folder van Lidl, daarin wordt vermeld, dat er vanaf 10 december Cannonau di Sardegna Doc verkrijgbaar is.
Deze fles wijn kost 4.99 euro en is van het wijnjaar 2005.

Nu nog hopen dat deze goed smaakt, maar het is het proberen waard.
Afbeelding

Groetjes, Janina

ingrid
Maestro

Berichtdoor ingrid » Za Nov 24, 2007 6:09 pm

:D schol :D

Freek
moderator

Berichtdoor Freek » Za Nov 24, 2007 9:10 pm

Volgens mij is hier al eerder een topic over geweest. Volgens mij dezelfde tijd vorig jaar. Als ik mij goed herinner waren de reacties toen sterk verdeeld over de kwaliteit.

De Lidl heeft ook al eerder Sardijnse producten in haar winkels gehad. Toen bleek dat dit producten waren die op het vaste land gemaakt werden.

Elaine
Ospite

Webshop Sardijnse Wijnen

Berichtdoor Elaine » Do Dec 10, 2009 2:56 am

Beste Liefhebbers van Sardijnse Wijn,

Sinds kort is de webshop van Vini Sardi geopend! In onze webshop verkopen wij momenteel 5 rode (4 Cannonau en een Monica), 5 witte (4 Vermentino en een Nuragus), 2 rosé en een spumante. Alle wijnen zijn afkomstig uit Sardinie en gebotteld in Sardinie. De prijs varieert van €6,25 tot €19,25 per fles. Voor ieder wat wils dus neem snel een kijkje op www.vinisardi.nl/webshop!

Cin cin!

sardo
Informatore

Wijn en Italiaanse producten

Berichtdoor sardo » Zo Mei 30, 2010 10:39 am

Ook in de buurt van Hengelo Overijssel is het mogelijk sardo producten te kopen.
In born zit GBP import hier kun je dus wijn salami mirto en nog veel meer kopen eveneens heeft deze man een leverancier voor salcicia voor op de barbeque!
hij zit dus in born aan de ambachtstraat
tel 074 2659100 na de zomervakantie verhuist het bedrijf naar Nordhorn duitsland.

Vragen fam.hildebrand@home.nl

P.S. deze zomer weer alles direct van de bron
Wij gaan weer heelijk naar sardinie !!! Decimomannu het zuiden.
Kleine dingen mee naar italie nemen? neem even contact op ik heb niet erg veel plaats mmar mogelijk is er denk ik altijd wel wat.

Caro mio Lorenzo Fabio e Josephina.

Terug naar “Eten & Drinken”