porto cervo of ??

Vraag en antwoord over appartementen, vakantiewoningen en hotels.
jh.mtk
Ospite

porto cervo of ??

Berichtdoor jh.mtk » Di Mei 18, 2010 9:05 pm

We willen nog graag 3 dagen naar een rondreis over het eiland van 8 dagen, ja dat wordt karren ;) in een leuke havenplaats redelijk in de buurt van Olbia.
Heeft u nog leuke suggesties.

ps ik ga een autorondreis boeken voor augustus maar ik zit maar steeds te denken kunnen we gewoon niet op de dolle pof gaan?? :?

m.vr.gr.Marianne

Wilbert Geers
Maestro

Berichtdoor Wilbert Geers » Di Mei 18, 2010 9:53 pm

Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar Porto Cervo is zo'n beetje de duurste havenstad van Europa.

Natuurlijk kun je op de pof, maar augustus is wel de drukste toeristenmaand van het jaar, dus als je niet vast wat leuks boekt.

8 dagen voor Sardinië, dat is zeker veel in de auto zitten!

Veel plezier
Wilbert

Bezoek ook eens mijn pagina's over Sardinië op: Sardinie-Info.nl en Sardinievakantiebeurs.nl
Sander-A8
Consigliere

Berichtdoor Sander-A8 » Wo Mei 19, 2010 6:24 pm

Als je die 3 dagen lekker wil relaxen dan zou ik La Caletta di Siniscola je zeker weten aanraden! La Caletta is een klein dorpje vlak bij de stad Siniscola. Er zijn een haven en een heerlijk groot lang zandstrand met mooi wit zand.

Als je niet persé die 3 dagen wil relaxen dan kun je ook genoeg anderen dingen doen vanuit La Caletta. De mini-cruise langs de oostkust langs Golfo di Orosei is echt een aanrader!

Het 4-sterren hotel Eden Village Cala Delle Torre vond ik een top hotel om 2 weken lang te verblijven, maar er zullen vast nog genoeg andere goede hotels zitten. Maarja zoals Wilbert al zegt, ik zou het wel goed van tevoren regelen allemaal want Augustus is inderdaad de drukste maand!

Oja, vanaf La Caletta is het ongeveer drie kwartier rijden naar Olbia.

aldobb
Ospite

economische bed & breakfast, noord Sardinië, Costa Smera

Berichtdoor aldobb » Di Sep 17, 2013 2:34 pm

http://www.aldobb.it b&b arzachena

Terug naar “Appartementen & hotels”