San Teodoro Condo 75sqm en zwembad

Vraag en antwoord over appartementen, vakantiewoningen en hotels.
maxrevello
Ospite

San Teodoro Condo 75sqm en zwembad

Berichtdoor maxrevello » Di Jan 18, 2011 2:44 pm

San Teodoro Sardinië Franculacciu Condo 75sqm, 6 bedden, air-conditioning, 2 balkons, zwembad, parking, TV, DVD, radio, wasmachine. Het appartement heeft een uitstekende belichting, koele dag en nacht maar zonnig aan beide zijden.

San Teodoro Sardinië Franculacciu twee slaapkamers, badkamer en een grote keuken en woonkamer woonplaats 75sqm, 6 bedden, air-conditioning, 2 balkons, zwembad, parking, TV, DVD, radio, wasmachine, koelkast en vriezer.
droogduiker
Informatore

Re: San Teodoro Condo 75sqm en zwembad

Berichtdoor droogduiker » Di Jan 18, 2011 3:41 pm

www werkt niet of is zo traag dat ik na 3 minuten het maar op geef!
zijn er meer met deze ervaring?

maxrevello schreef:San Teodoro Sardinië Franculacciu Condo 75sqm, 6 bedden, air-conditioning, 2 balkons, zwembad, parking, TV, DVD, radio, wasmachine. Het appartement heeft een uitstekende belichting, koele dag en nacht maar zonnig aan beide zijden.

maxrevello
Ospite

Berichtdoor maxrevello » Di Jan 18, 2011 3:50 pm

droogduiker schreef:www werkt niet of is zo traag dat ik na 3 minuten het maar op geef!

Direkt link
http://web.tiscali.it/santeodoro_maxdany/

maxrevello schreef:San Teodoro Sardinië Franculacciu Condo 75sqm, 6 bedden, air-conditioning, 2 balkons, zwembad, parking, TV, DVD, radio, wasmachine. Het appartement heeft een uitstekende belichting, koele dag en nacht maar zonnig aan beide zijden.

San Teodoro Sardinië Franculacciu twee slaapkamers, badkamer en een grote keuken en woonkamer woonplaats 75sqm, 6 bedden, air-conditioning, 2 balkons, zwembad, parking, TV, DVD, radio, wasmachine, koelkast en vriezer.
droogduiker
Informatore

Berichtdoor droogduiker » Di Jan 18, 2011 4:07 pm

maakt niets uit!
ook de engelse tekst valt half weg!
ik zou er nog eens goed naar kijken want men verlaat de site snel en dat is jammer!
Huis is prachtig!

maxrevello schreef:
droogduiker schreef:www werkt niet of is zo traag dat ik na 3 minuten het maar op geef!

Direkt link
http://web.tiscali.it/santeodoro_maxdany/

Terug naar “Appartementen & hotels”