Apartementenresorts

Vraag en antwoord over appartementen, vakantiewoningen en hotels.
Edwin
Informatore

Apartementenresorts

Berichtdoor Edwin » Vr Okt 20, 2006 4:25 pm

Wie weet een leuk betaalbaar adres voor wat betreft appartementen op Sardinië. Op een park / resort met zwembad en vlak aan zee.

Laura B
Maestro

Berichtdoor Laura B » Vr Okt 20, 2006 7:21 pm

Edwin,

Waar zou je op Sardinië naar toe willen? Vergeet niet dat het bijna zo groot is als Nederland. Een kleine aanwijzing is misschien wel handig.

Aan de Costa Rei (Zuid-Oost) ligt een mooi uitgestrekt zandstrand. In de zomer is het er gezellig druk. Het voorjaar en najaar zijn wat rustiger.
Een van de laatste vakantieresorts is de Veraclub. Klein, gezellig, betaalbaar, mooi en direct aan zee.
Het adres is www.pisinarei.it of www.veratour.it

grtjes Laura B.

Janina
Maestro

Berichtdoor Janina » Zo Okt 22, 2006 5:27 pm

Hoi Edwin,

Zoals Laura, vraag ik ook, welk gedeelte van Sardinie wil je bezoeken? :arrow: :shock:

In Orosei is een resort, direkt aan zee, met een zwembad.
De naam van deze resort is: Marina di Orosei. Het is natuurlijk ook van belang in welke periode je gaat. Bv in september was er een aanbieding.
Die zijn er ook in mei/juni. Ze hebben een website, je kunt er de prijzen vergelijken met andere resorts.

Ook zijn er genoeg hotels in deze omgeving.

Het dorp is gezellig druk, genoeg winkeltjes, cafeetjes. een VVV, reisbureau, een internetpoint, banken enz.

Groetjes Janina

Nina
Maestro

Berichtdoor Nina » Ma Okt 23, 2006 12:34 pm

Ik kan je mijn huis aanbieden in een villapark, aan de zuidkust. Vlak aan het strand. Meerdere aktiviteiten in het hoogseizon. Geen zwembad, maar het mooiste zwembad van Europa ligt aan je voeten! Op onze site www.villasonja.it vindt je alle fotos en informatie, mocht je meer willen weten neem dan gerust kontakt met mij op.

Terug naar “Appartementen & hotels”