Vraag en Aanbod vakantiehuizen op het Forum

Vraag en antwoord over appartementen, vakantiewoningen en hotels.
Nina
Maestro

Vraag en Aanbod vakantiehuizen op het Forum

Berichtdoor Nina » Zo Feb 04, 2007 12:39 pm

Op de Sardinie startpagina heb ik de link gevonden naar de Duitse www.sardinienforum.de. Op dit forum staat een sektie (Ferienhaus & -Whg) waar vakantiehuizen van particulieren vrij aangeboden en gezocht kunnen worden en een ieder precies kan zeggen wat, waar en wanneer hij iets zoekt. Eigenaren van huizen kunnen daar fijn op inspelen. Is dit niet een idee ook voor ons Nederlandse Sardinie forum ? Ik sta al een paar jaar op Marktplaats met mijn huis, maar inmiddels is Marktplaats zo overspoeld, dat je, nadat je net betaald hebt, de volgende dag alweer op pagina 16 staat, waar niemand meer naar kijkt (hier worden huizen in heel Italie aangeboden) en denk er daarom over om met Marktplaats te stoppen.

corry
moderator

Berichtdoor corry » Zo Feb 04, 2007 3:04 pm

Hallo Nina,

We hebben wel wat ideeen over vakantiehuizen in Sardinie en dit forum.
De technische kant moeten we met onze techneut afstemmen.
Ik ben net even naar Sardinieforum.de gesurfd en ik begrijp wat je bedoelt (en ook met Google).

PS. Volgens mij kun je als geregistreerde gebruiker een poll aanmaken. Ik zou zeggen: peil de behoefte eens :)

Je hoort van ons.

Nina
Maestro

Berichtdoor Nina » Zo Feb 04, 2007 3:10 pm

Hai Corry,
Bedankt voor je antwoord. Oei daar zeg je wat, een poll aanmaken... hoe doe ik dat ? Ben niet zo techneutisch aangelegd! Doe het graag maar misschien kun je me helpen ?

corry
moderator

Berichtdoor corry » Zo Feb 04, 2007 3:15 pm

Nina, wanneer je een nieuw onderwerp aanklikt, zie je onderin het scherm de mogelijkheid om een poll aan te maken. (of ben ik zo abuis, dat je het alleen als beheerder kunt..... :oops: ).

Maar goed, in het geval je het dus wel kunt, dan type je een onderwerp, je bedenkt een paar vragen die je per regel toevoegt en het aantal dagen dat je de poll actief wilt laten zijn.

Volgens mij moet het zo lukken. Trek anders maar even aan de bel.

Terug naar “Appartementen & hotels”