Opiniepeiling

Benieuwd naar de mening van een ander? Met een poll kun je een mini enquete houden.

Is er behoefte aan een chatroom op het forum?

Peiling eindigde op Za Mei 13, 2006 11:25 am

ja
4
29%
nee
3
21%
maakt mij niet uit
7
50%

Totaal aantal stemmen: 14
corry
moderator

Opiniepeiling

Berichtdoor corry » Za Mei 06, 2006 11:25 am

Vanuit het oude forum was er bij een aantal mensen behoefte aan een chatroom zoals b.v. msm. Op dit moment hebben we een afzonderlijk forum als een soort chatroom ingericht.
Omdat we nog niet heel druk bezocht worden, vragen wij ons af of dit zinvol is. Of dat we gewoon beter alle onderwerpen in het forum loslaten. En pas als het echt veel wordt, we gaan splitsen.

boer025
Maestro

Berichtdoor boer025 » Za Mei 06, 2006 2:41 pm

Persoonlijk vind ik het wel leuk als je een plek hebt waar je ook 'off the record' kunt praten :)

Stefano
Informatore

Berichtdoor Stefano » Zo Mei 07, 2006 9:25 pm

Hoi ik heb is op een ander forum gezien dat ze een postbus hebben.
Dat is niet echt een chatbox maar je kan er wel berichtjes plaatsen en daar kunnen anderen dan weer op reageren. (je kan er ook berichtjes van eerdere dagen op zien)
Mischien is dat ook wel een idee vor dit forum.

klaas
Maestro

Berichtdoor klaas » Ma Mei 08, 2006 11:54 pm

Hai Corry,

Ik denk toch inderdaad dat er niet zo'n behoefte is aan een chatroom ook gezien de geringe reactie's, en iedereen kan toch 'voor alle onderwerpen en vragen terecht op het forum.
de site gaat er steeds leuker uit zien.
leuk.
Gr Klaas.

corry
moderator

Berichtdoor corry » Di Mei 09, 2006 4:12 pm

Hallo Klaas,

We laten de peiling nog even uit staan. Het maakt ons ook niet zoveel uit of er een extra ´forum´ is, waar je gewoon een beetje met elkaar kunt kletsen, zonder dat het direct met Sardinie te maken heeft.
Maar als niemand dit ´cafe´ bezoekt.... tja, dan heeft het ook geen functie.

Laura B
Maestro

Berichtdoor Laura B » Di Mei 09, 2006 8:45 pm

Corrie,

Ik heb ook gestemd dat het mij niet zoveel uitmaakt. Ik kijk bijna iedere avond of er nog nieuwtjes op het forum zijn.
Als er vragen zijn over Sardinië en wij kunnen iemand helpen is dat bijzonder leuk.
Ik denk, namens iedereen, dat wij het allemaal zeer op prijs stellen dat je dit voor Sardijnen, aanverwanten en liefhebbers van S. op poten heb gezet.
De sfeer is hier altijd zeer goed.

grtjes Laura B.

corry
moderator

Berichtdoor corry » Zo Mei 14, 2006 9:14 pm

Zojuist heb ik een poging ondernomen alle onderwerpen vanuit het ´cafe´ naar het gewone forum te verplaatsen. Gezien de poll hoeven we (nog)niet echt een aparte plek in te richten als chatroom.
We sluiten dus dit cafe. En wie weet komt er tzt een forum voor recepten, overnachtingen, muziek, bedenk het maar. Het kan allemaal :)

Terug naar “Poll”