Fattende Codrongianos

Per maand de feestdagen en heilige feesten in Sardinië.
Ook tips of aankondigingen van evenementen, concerten en tentoonstellingen staan in deze rubriek.
Nina65
Maestro

Fattende Codrongianos

Berichtdoor Nina65 » Vr Aug 20, 2010 8:47 am

4 en 5 september opent Codrongianos zijn deuren om iedereen kennis te laten maken met de plaatselijke ambachten en artistieke activiteiten. Er vinden allerlei demonstraties plaats en ook het koor zal zijn stem laten horen. Indien je in de gelegenheid bent, zou ik er zeker een bezoekje aan wagen. Zie ook http://www.arketipoweb.com/fattende/

Ot van Tussenbroek
Maestro

FATENDE

Berichtdoor Ot van Tussenbroek » Vr Aug 20, 2010 10:05 am

Ciao Nina,
Wat betekent eigenlijk die 65??
Zijn altijd bijzondere gebeurtenissen in de plaatsen, ben vorig jaar sept. in LuogoSanto geweest, waar Marongiu met Anninora in Piazza was. Met die fantastische Marie Luisa Congiu !Werkelijk fantastisch wat een spektacel !!
Neem aan dat jullie feest alleen 's avonds is ?
Lijkt me leuk als we in de gelegenheid zijn komen we even kijken 4/9 of 5/9. Weet jij trouwens of er ergens een programma bekend is waar Anninora deze zomer nog komt?
Misschien tot ziens in Codrongianos, geef me even je telnr. bel ik je van te voren even. Non si sa mai ?
Cordiali Saluti / Ot e Anna Pala

Sardegna piu di un mare di ferie !
Nina65
Maestro

Re: FATENDE

Berichtdoor Nina65 » Vr Aug 20, 2010 4:22 pm

Salve Ot en Anna,

65 staat voor mijn geboortejaar, aangezien er al een "gewone" Nina bestond, moest het maar zo.

Anninnora heeft een pagina op facebook, wat ik zo snel even zag, is Anninnora vandaag in Bonorva ore 21.00 en op 29 augustus in Loiri anche ore 21.00.

Ja Fattende is 's avonds, 4-9 vanaf 17.00 en 5-9 22.00 uur.

groeten, Nina

Terug naar “(Dorps)feesten & evenementen in Sardinie”