Iemand ervaring met een van deze 2 campings?

Vraag en antwoord over campings op Sardinië.
Robsta86
Ospite

Iemand ervaring met een van deze 2 campings?

Berichtdoor Robsta86 » Ma Dec 07, 2009 10:55 pm

Hallo,

September 2010 zijn mijn vriendin en ik van plan om 2 weken naar Sardinië op vakantie te gaan met de auto. De bedoeling is om dan naast het genieten van het mooie weer een hoop van het eiland te zien...

Nou bedachten wij dat het wel leuk zou zijn om een week op een camping in het oosten te zitten, en een week op een camping in het westen en van daaruit uitstapjes te maken in de buurt. Op de site van vrijuit.nl zagen we deze 2 scherp geprijste campings... Heeft iemand hier ervaring met een van deze campings??

- Camping L'Ultima Spiaggia
- Camping Bella Sardinia

Alvast bedankt!

Gr Robert & Kristy

corry
moderator

Berichtdoor corry » Za Dec 12, 2009 11:52 am

De campings ken ik niet zo goed om er een oordeel over te vellen. Misschien is het handig om te informeren hoe schaduwrijk de plekken zijn. Als plaatsen heel goedkoop zijn, kan het zijn dat ze op incourante plaatsen staan, of dat er geen airco aanwezig is. En in september kan het nog erg warm zijn. (En tuurlijk, september is al weer buiten het seizoen, dus een grote reisorganisatie zal dan eerder prijzen dumpen, zo werkt het ook).

Janina
Maestro

Berichtdoor Janina » Zo Dec 13, 2009 3:04 pm

hoi Robert en Kristy,

Wij hebben in het verleden twee maal op deze camping L'Ultima Spiaggia gestaan en het is een pracht van een camping, direct aan het strand, maar wel beschut met bomen. Sanitaire voorzieningen zijn goed, ook wordt er van alles georganiseerd. Op loop afstand heb je winkels, cafeetjes enz.
Vanuit Bari Sardo kan je naar Arbatax, Torteli. Een mooie omgeving.
Op deze forum zijn er mensen die ook op deze camping zijn geweest.

Heel veel plezier en geniet van deze mooie eiland.

Groetjes, Janina

Terug naar “Campings”