Eind juli-begin augustus (23 juli-6 aug) slapen op Sardinie

Vraag en antwoord over campings op Sardinië.
Mirjam
Ospite

Eind juli-begin augustus (23 juli-6 aug) slapen op Sardinie

Berichtdoor Mirjam » Do Apr 01, 2010 5:12 pm

Hallo allemaal,

Wij zijn een gezin van 3, met een zoon van 16 jaar. We willen graag naar Sardinie en hebben al een betaalbare vlucht gezien. Het enige is nog onderdak :-)
Ik ben al heel lang aan het zoeken, maar het is best lastig om iets te vinden. De enige eisen die we hebben aan een accomodatie zijn:
-Het moet bedden hebben (dus een ingerichte tent oid vinden we helemaal niet erg, zolang er bedden in staan)
-Het moet dichtbij een dorpje-stadje zijn waar iets te doen is
-Dit dorpje-stadje moet op loop of fietsafstand zijn
-Ook graag stand op loopafstand
Niet zoveel eisen toch?
Echter hebben we een budget van 1500,- voor 2 weken en dit maakt het best lastig!
Heeft iemand tips, campings, appartementen, tenten, bungalows oid?
HEEEL ERG BEDANKT! Groetjes Mirjam

Renata B.
Ospite

appertement te huur in Tempio Pausania

Berichtdoor Renata B. » Do Apr 01, 2010 6:26 pm

Hallo,

ik ben Renata en woon in Tempio Pausania, dit ligt in het noorden van Sardinie.
Ik verhuur een appartement, eenvoudig maar komfortabel met twee slaapkamers en een woonkamer/keuken. Tevens is er een terras en een tuin. Het is aan de rand van het stadje gelegen (14.000 inwoners) en het centrum is op 10 minuten loopafstand. Het centrum van Tempio is bijna geheel uit graniet en is gezellig om doorheen te lopen en een terrasje te pikken. Tevens is Tempio centraal gelegen om ook andere dorpen en steden te bekijken en wat ook belangrijk is in de zomer, een frisse duik in de zee, dat in een halfuur te bereiken is.
Normaal gesproken reken ik 25 euro per persoon per dag (juli en augustus zijn hoogseizoen) en dit alles inklusief handdoeken, beddengoed, stroom/gasverbruik en schoonmaak. Maar omdat jullie met 3 personen zijn wil ik dat verlagen naar 20 euro per persoon.

Misschien tot ziens en groeten uit Sardinie,
Renata

Wilbert Geers
Maestro

Berichtdoor Wilbert Geers » Do Apr 01, 2010 10:14 pm

Misschien heeft camping Mariposa in Alghero wat je zoekt. Aan het strand, rand centrum....

Bezoek ook eens mijn pagina's over Sardinië op: Sardinie-Info.nl en Sardinievakantiebeurs.nl
tkriek
site admin

betaalbaar

Berichtdoor tkriek » Vr Apr 02, 2010 6:35 pm

Hi Mirjam

Het hangt er ook vanaf waar je vlucht landt. Noord of Zuid? Als het Alghero is dan is er in de buurt misschien wel iets binnen jullie budget, of je moet iets zuidelijker gaan naar Bosa. Is het Olbia dan kan je het beste iets naar het zuiden en is het Cagliari ook in dat geval is het goedkoper iets ten zuiden. Als reizen geen bezwaar is (hebben jullie een auto?, waarcshijnlijk niet) dan is de trein of de bus goed betaalbaar en kan je beter iets verder van de drie genoemde plaatsen afzitten, ergens langs de kust. Agriturismo of B&B kan redelijk betaalbaar zijn, maar ook campings hebben mogelijkheden die goed te doen zijn. Misschien dat Sant'Antioco of het eiland San Pietro een mogelijkheid zijn voor jullie.

groetjes

Timbert

"We kunnen Sardinië niet mooier maken dan het al is maar wel makkelijker om te bereiken"

Beheerder Sardiniëforum

Sardinië website: http://www.tharros.info/
Sicilië website: http://www.motya.info/

Terug naar “Campings”