1e keer sardinie

Vraag en antwoord over campings op Sardinië.
mendy83
Ospite

1e keer sardinie

Berichtdoor mendy83 » Zo Dec 18, 2011 1:51 pm

hallo allemaal

ik zal me gelijk ff voorstellen ik ben mendy en wil voor het eerst naar sardinie met de auto.
We hebben een zoontje van 11 jaar.
Mijn man wil graag naar Sorso en ik naar algehero. Heeft er iemand ervaring mer Sorso?
We willen naar een camping en huren dan ee stacaravan of bungalow.
Er zandstrand is een must want mijn zoon vind dat geweldig.Er hoeft niet perse een zwembad te zijn maar is leuk als het aanwezig is.
We wilen ook in de buurt zitten van bezienswaardigheden en er geen uren vor te hoeven rijden door bergen.
Wie o wie kan mij helpen om de beslissing te maken.

groetjes mendy :roll:

Wilbert Geers
Maestro

Berichtdoor Wilbert Geers » Ma Dec 19, 2011 4:30 pm

Mijn voorkeur is Alghero. Veel meer mogelijkheden om ergens heen te gaan. Alghero zelf is ook een leuk stadje. Kamperen bij Camping Torre del Porticciolo. Niet 1 van de camping IN Alghero , deze ligt nl er wat buiten. Lekker snorkelen in het baaitje. Zie hier voor onze campingervaringen en hier voor onze ervaringen in Sassari

Sorso heeft niet zoveel bijzonders. Nabijgelegen stadje CastelSardo is wel leuk. Sassari is niet echt een leuke stad om te bezoeken als toerist.

Bezoek ook eens mijn pagina's over Sardinië op: Sardinie-Info.nl en Sardinievakantiebeurs.nl
tkriek
site admin

campings

Berichtdoor tkriek » Ma Dec 19, 2011 8:09 pm

Hey Mendy

Ik zou ook voor Torre del Porticciolo kiezen. Vlak bij heb je Alghero en bezienswaardigheden genoeg:
Nuraghe Palmavera
Necropolis van Anghelu Ruju
en nog wel meer, maar dat kunnen ze ook op de camping wel vertellen.

groetjes

Timbert

"We kunnen Sardinië niet mooier maken dan het al is maar wel makkelijker om te bereiken"

Beheerder Sardiniëforum

Sardinië website: http://www.tharros.info/
Sicilië website: http://www.motya.info/

Terug naar “Campings”