Weet er iemand campings die hondvriendelijk zijn en campers

Vraag en antwoord over campings op Sardinië.
jack
Ospite

Weet er iemand campings die hondvriendelijk zijn en campers

Berichtdoor jack » Di Dec 11, 2007 10:24 pm

Ik ben op zoek naar campings die niet te groot zijn hondvriendelijk en geschikt voor campers.Er hoeft geen disco enz. te zijn een klein winkeltje of het dorp op loop of fietsafstand.We willen half mei vertrekken voor 4 weken en zo heel sardinie een beetje verkennen.

Wie kan mij vertellen wat de kortste oversteek naar sardinie is.
Laura B
Maestro

Berichtdoor Laura B » Ma Dec 17, 2007 1:07 pm

Jack,

Als je de vraag een beetje specifieker stelt, komen er wellicht reakties. Want Sardinië is bijna net zo groot als Nederland.
Bovenaan deze site is informatie te vinden over campings.
Natuurlijk zijn er campings te vinden die hondvriendelijk zijn. Wel is de voorkeur meestal voor kleinere honden. Maar vooraf wat informatie over de hond en vertellen dat je hem altijd aangelijnd houdt wil wel schelen.
Zeker met een camper en 4 weken is er veel te zien en te beleven in Sardinië.

grtjes en veel plezier in S.

Laura B.

Danielle
Informatore

Berichtdoor Danielle » Ma Feb 04, 2008 3:00 pm

Wij zijn twee jaar geleden op camping portososalinos geweest met onze hond. Erg leuke camping, klein en vlak aan het strand. Winkel op loopafstand.

Ze zijn daar erg makkelijk met honden. Zelf hebben ze ook een hond die los over de camping loopt. Langs de weg had je speciale plaatsen voor caravans en campers. Je kon dan zo van de weg af je plaats oprijden.

We zijn nog op een andere camping geweest waarvan ik de naam niet meer weet en ook daar deden ze niet moeilijk over de hond. Op heel Sardinie trouwens, zelfs op de meeste stranden mocht onze hond komen en dat zelfs in het hoogseizoen.

De kortste ferry weet ik niet. Wel dat je bij Sardinie ferry je hond mee mag nemen in de hut.

Terug naar “Campings”