camping La Pineta in Barisardo.

Vraag en antwoord over campings op Sardinië.
otto
Ospite

camping La Pineta in Barisardo.

Berichtdoor otto » Zo Jan 27, 2008 11:50 pm

Wie kent camping La Pineta in Barisardo?
Wij hebben deze camping uitgezocht om in juli 2008 naartoe te gaan, maar kunnen nergens beoordelingen vinden.

Alvast bedankt, Otto.

ingrid
Maestro

Berichtdoor ingrid » Ma Jan 28, 2008 9:24 am

Ik heb even zitten googlen ,weinig over te vinden ,ben dan even gaan kijken op google earth ,en ook daar weinig te vinden .het zou wel enkele km van de kust verweiderd zijn .

moderator
Maestro

Berichtdoor moderator » Ma Jan 28, 2008 12:28 pm

Hallo Otto, misschien heb je hier iets aan.
Chi conosce il Camping La Pineta di Barisardo in Sardegna?

Miglior risposta - Scelta dal Richiedente
io si...una mia amica è andata in vacanza proprio là e io andavo spesso a trovarla... dv dirti che è davvero molto bello,vicino al mare e ha moltissimi servizi,tra cui un maneggio che organizza passeggiate da 1ora a tutto il giorno x qualsiasi livello di esperienza...volendo si puo' scegliere anche di fare le lezioni...(si chiama maneggio l'ultima spiaggia,almeno mi sembra che si chiami così)...
ritornando al camping... nn ha costi proibitivi...
nn so che altro dire...

In het antwoord staat dat ze de camping erg mooi vond en dichtbij zee.
Ze hebben veel service en ze organiseren een wandeling van ca. 1 uur elke dag met verschillende ervarings niveau's.

(althans dit is wat ik uit het antwoord kon halen) Mocht iemand het hele stukje kunnen vertalen zou dit voor Otto heel mooi zijn.

groetjes Immy

corry
moderator

Berichtdoor corry » Wo Jan 30, 2008 10:14 am

Kleine correctie:
vicino al mare e ha moltissimi servizi,tra cui un maneggio che organizza passeggiate da 1ora a tutto il giorno x qualsiasi livello di esperienza.

´dicht aan zee en er zijn veel voorzieingen, waaronder een manege die tochten organiseert van 1 uur tot de hele dag, voor verschillende ervaringsniveaus`.

ritornando al camping... nn ha costi proibitivi...
terugkomend op de camping ....... nn? heeft exorbitante prijzen. (de afkorting NN ken ik niet, zal wel sms-taal zijn :? )

Zelf denk ik dat in deze italiaanse recensie er twee campings door elkaar worden gehaald. La Pineta in Barisardo en l´ulitama spiaggia. Zij-hij meent zich nl. te herinneren dat de manegel´ultima spiaggia heet. De camping met deze naam heeft inderdaad veel voorzieningen én een manage én flinke prijzen per dag.

Dus even goed opletten welke camping je nu wilt.......

Terug naar “Campings”