La Mariposa

Vraag en antwoord over campings op Sardinië.
Nico1979
Ospite

La Mariposa

Berichtdoor Nico1979 » Do Jan 31, 2008 5:53 pm

Hallo allemaal!

Mijn vriendin en ik willen deze zomer wel eens naar Sardinië en nu is ons oog gevallen op camping La Mariposa bij Alghero.

We hebben gezien dat er via de camping zelf caravans (7 stuks) worden verhuurd. Nu ben ik benieuwd of iemand hier iets kan vertellen over de ligging van deze huurcaravans op de camping. Onze voorkeur gaat namelijk uit naar een plek direct aan het strand.

Daarnaast zou ik willen weten of het mogelijk is om, indien we toch besluiten onze eigen tent mee te nemen, een plaats aan het strand kunnen reserveren.

Alvast bedankt voor jullie eventuele antwoorden.

Groeten,

Nico

moderator
Maestro

Berichtdoor moderator » Vr Feb 01, 2008 12:01 am

De camping ligt direct aan het strand. Vanaf de ingang van de camping is het 3 minuten lopen tot op het strand.
Ook zijn hier kleine huisjes te huur (bungalows) zonder douche of toilet
maar met keukentje (buiten), binnen staan 2 stapelbedden en 2 kasten.
(1 kledingkast en 1 kastenrek met keukengerei) en soms staat er ook een
nachtkastje. Als alles goed is (met het weer) ben je alleen maar binnen
om je om te kleden en te slapen. O ja en het pakken van de keukenspullen. Buiten staat ook de koelkast en een keukenkastje hangt aan de muur.
De gasfles wordt 1 tot 2 keer per week gecontroleerd. Mocht het nu toch gebeuren dat deze tussendoor leeg is kan je in het kampwinkeltje of in
het restaurant hier melding van maken.

leuke camping, restaurant is goed, wel gedeeltelijk aangepast aan de vakantiegangers.

mvg Immy

Terug naar “Campings”