camping pedra & cupa

Vraag en antwoord over campings op Sardinië.
trikke
Informatore

camping pedra & cupa

Berichtdoor trikke » Wo Apr 30, 2008 10:02 pm

Hallo,heeft er misschien ook nog iemand ervaring met deze camping,ligt deze ver van zee of gewoon op loopafstand.
Is het een rustige of drukke camping en is ze ook goed gelegen. :D

groetjes
trikke

sonnyboy
Ospite

Berichtdoor sonnyboy » Do Mei 15, 2008 3:01 pm

Hey Trikke,
Het verwonderd mij dat jullie nog geen reactie hebt ontvangen op deze camping,ons lijkt het op het foldertje dat wij onlangs hebben ontvangen een leuke camping maar waarom reageert er nu niemand want wij willen ook weten of deze een goede keuze is.Mensen aub laat snel iets weten.
Groeten
Sonnyboy 8)

Janina
Maestro

Berichtdoor Janina » Zo Mei 25, 2008 2:09 pm

Hallo,

Deze camping ligt in het dorpje Budoni, volgens hun site ligt het op 50 mtr. van zee, een mooi zwembad en ruime plaatsen.

www.pedraecupa-camping.com/

Budoni is een lang gestrekte plaats, met zijwegen die naar het strand gaan, bij sommige campings is het best een eind lopen naar het strand.
Persoonlijk ben ik nooit op deze camping geweest, kan er dus niets over vertellen. In juli zijn de campings nog niet zo druk, bevalt het je niet, ga dan op zoek naar een andere camping.

Afbeelding

Sorry, Janina

trikke
Informatore

Berichtdoor trikke » Ma Mei 26, 2008 9:30 pm

Hallo Janina,

Bedankt voor je reactie ik denk dat we dat zeker gaan doen, onze vrienden vertrekken al eind juni en gaan dan ginder ter plaatse kijken welke camping we dan gaan nemen. We hebben het liefst geen te grote camping en het sanitair is belangrijk. We kijken er echt naar uit maar we hopen dat het weer zal veranderen want nu is het daar slechter weer dan hier.

Groetjes

trikke
Informatore

Berichtdoor trikke » Do Mei 29, 2008 4:15 pm

Hey sonnyboy,

Wat ik me afvroeg wanneer gaan jullie misschien komen we elkaar wel tegen en kunnen we eens afspreken om met samen iets te gaan drinken.
Wij hebben de boot op 5 juli geboekt.

Misschien tot dan :lol: :lol: :lol:

sonnyboy
Ospite

Berichtdoor sonnyboy » Do Mei 29, 2008 9:45 pm

Hey Trikke,

Wij zijn er dan een weekje vroeger dan jullie .Dan denk ik wel dat we elkaar gaan tegenkomen,we zullen al ne frisse klaar zetten.
doeiiii Sonnyboy

trikke
Informatore

Berichtdoor trikke » Vr Mei 30, 2008 7:10 am

Dag Sonnyboy,

Prima kijk er al naar uit . Als nu het weer daar nog eens beter wordt dan krijgen we een reuze vakantie .

Tot dan

Terug naar “Campings”