Niet te toeristische camping(s)

Vraag en antwoord over campings op Sardinië.
Charlotte
Ospite

Niet te toeristische camping(s)

Berichtdoor Charlotte » Wo Jun 04, 2008 12:20 pm

Hallo,
Ik ga begin september met mijn vriend op vakantie in Sardinië.
We zijn nog op zoek naar een camping(s): niet te toeristische, liefst aan de zee, mooie omgeving (natuur en cultuur). We zullen landen in Alghero en mogelijk een beetje rondtrekken, dus meerdere campings bezoeken.
Weet iemand misschien campings die aan mijn (mogelijk teveel :) ) eisen voldoen? En wat vinden jullie de mooiste plaatsen, streken van Sardinië (wat valt er zeker niet te missen, al dan niet in de buurt van Alghero)?

Alvast bedankt.
Groetjes,
Charlotte

corry
moderator

Berichtdoor corry » Wo Jun 04, 2008 2:20 pm

Begin september is het hoogseizoen voorbij en zul je op de meeste campings rust en ruimte aantreffen. Ook de campings waar normaal animatie is, zal de rust snel weerkeren.
Veel campings liggen aan zee. Als je veel wilt zien, is het wellicht goed om vooraf te kijken hoe je de camping moet bereiken. Als je eerst een uur moet rijden om op een doorgaande weg te komen, zul je dat al snel minder leuk vinden. Maar er zijn werkelijk legio campings die een goede ontsluiting bieden om delen van het eiland te verkennen.

Wilbert Geers
Maestro

Berichtdoor Wilbert Geers » Do Jun 05, 2008 9:20 am

Ben het met Corry eens, wil nog even toevoegen dat Sardinië groter is dan je verwacht... feitelijk: het is nageneog net zo groot als Nederland en figuurlijk: de afstanden zijn "langer" ivm bergachtige omstandigheden.
Wij hebben vorige zomer het Noorden "gedaan" zie ervaringen op mijn website en deze meivakantie het zuid-oosten. Die ervaringen moet ik nog plaatsen...

Bezoek ook eens mijn pagina's over Sardinië op: Sardinie-Info.nl en Sardinievakantiebeurs.nl

Terug naar “Campings”