bungalo / tent huren op een camping

Vraag en antwoord over campings op Sardinië.
aapnootmies
Ospite

bungalo / tent huren op een camping

Berichtdoor aapnootmies » Wo Jun 03, 2009 4:33 pm

Aankomende zomer hebben wij tickets naar Sardinie geboekt en we zijn op zoek naar goedkope overnachtingen. We zaten te denken aan een hostel of aan een camping, maar dan zouden we wel een tent of een bungelo moeten huren. Helaas hebben we een niet al te groot budget. Ik ben benieuwd naar jullie tips en ik hoop dat iemand ons verder kan helpen. We zijn nog nooit op Sardinie geweest, dus de plaats maakt niet erg veel uit, alleen moet het wel goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer.

Laura B
Maestro

Berichtdoor Laura B » Wo Jun 03, 2009 7:26 pm

aapnootmies,

Sardinië heeft verschillende vliegvelden. :?:
Het is wel een eiland maar bijna net zo groot als Nederland. :lol:

Als het vliegveld bekend is, wordt het misschien wat makkelijker om je van een goed advies te voorzien.

Zeker als je van het openbaar vervoer wil gebruik maken is het handig om in de buurt van het vliegveld iets te zoeken.

grtjes Laura

aapnootmies
Ospite

Berichtdoor aapnootmies » Wo Jun 03, 2009 7:30 pm

Beste Laura,

Je hebt helemaal gelijk! We vliegen met Ryanair naar Algehro. Ik kijk uit naar je reactie!

Laura B
Maestro

Berichtdoor Laura B » Wo Jun 03, 2009 8:25 pm

aapnootmies,

Alghero is een fantastisch stadje. Wel behoorlijk touristisch, maar errrgggg... gezellig!! :lol:
Je kunt daar vele kanten op. Er zijn heel veel prachtige stranden te vinden en het stadje heeft veel bezienswaardigheden.

Als je niet in het hoogseizoen gaat is het denk ik niet eens nodig om iets te boeken. Anders wel want nogmaals, het is best wel toeristisch.

Er zijn heel veel verschillende onderkomens te vinden. Een goede, goedkope camping is "La Mariposa". Daar hebben al veel bezoekers van dit forum gebruik van gemaakt.
(Er is ook een klooster waar je goedkoop kunt overnachten!) 8)

Misschien zijn er nog wel meer Sardiniëliefhebbers die nog wat goedkope adressen voor je hebben.

grtjes en heel veel plezier in S.

Terug naar “Campings”