Voorbeeldberekeningen 2018 online

Hier vind je alle informatie over vervoer naar en op Sardinie.
Wilbert Geers
Maestro

Voorbeeldberekeningen 2018 online

Berichtdoor Wilbert Geers » Ma Nov 27, 2017 11:16 am

Jaarlijks maak ik voorbeeldberekeningen van overtochten naar Corsica en Sardinië. Dat doe ik elk jaar op dezelfde dag namelijk 23 november. Hierdoor kun je de voorbeeldberekeningen vergelijken met die van vorig jaar. Dat gaat niet altijd op omdat sommige afvaarten op andere tijdstippen dan wel niet uitgevoerd worden op die dag. Maar je krijgt toch een aardig idee.

De heenweg is gedaan op maandag 9 juli en de terugweg op vrijdag 3 augustus. Zoek je 'goedkopere data', dan zijn dinsdag en donderdag vaak voordeliger!

De voorbeeldberekeningen geven een aardig idee over de prijzen van wat een overtocht zo ongeveer kost, met name voor mensen die nog nooit zijn overgevaren is dit een handig hulpmiddel.

Er zijn zowel berekeningen opgenomen voor een kleine auto met twee personen, grote auto met caravan twee personen en twee kinderen, als ook een camper met twee personen..

Er zijn zowel berekeningen opgenomen vanuit Frankrijk als Italië. Zowel met de nachtboot als met de dagboot.

Ik moet je zeggen, ik was best wel benieuwd, met name of de lijnen die dit jaar nieuw waren bij Corsica Ferries, een succes zijn gebleken en volgend jaar ook weer geprogrammeerd staan. Met name de lijn Toulon (Frankrijk) - Porto Torres (Sardinië).

Wel om maar met de deur in huis te vallen: deze lijn wordt zeker gecontinueerd, echter de prijzen zijn wel aanzienlijk verhoogd, dat is wel jammer. Wil je toch vanuit Frankrijk naar Sardinië vertrekken zou je eens moeten kijken bij Corsica Linea. Die vaart vanuit Marseille naar Porto Torres en heeft op het ogenblik aantrekkelijke kortingen.

Lees ook goed even de kleine lettertjes bij deze voorbeeldberekeningen.

Bekijk hier de voorbeeldberekeningen en andere tips

Bezoek ook eens mijn pagina's over Sardinië op: Sardinie-Info.nl en Sardinievakantiebeurs.nl

Terug naar “Sardinië, hoe kom ik er?”