Leuke overnachtingsplaats in zuid duitsland of zwitserland??

Hier vind je alle informatie over vervoer naar en op Sardinie.
Annemarie

Leuke overnachtingsplaats in zuid duitsland of zwitserland??

Berichtdoor Annemarie » Wo Jun 17, 2009 5:28 am

Hallo allemaal,

de eerste twee weken van september gaan wij voor het eerst naar sardinie. Ik kan wel zeggen dat ik dankzij deze verhalen op het forum er ontzettend veel zin in heb! We komen vanuit Groningen en ik wil graag op vrijdag rond 16.00 in Livorno zijn want onze boot gaat om 23.00. Ik wil er wat eerder zijn omdat het me wel leuk lijkt om ook nog even in Pisa te kijken. Ik ben op zoek naar een gezellige overnachting ergens in het zuiden van duitsland of het noorden van zwitserland. Een snelweghotel hoeft van mij niet zo. De eerste dag kunnen we dan het grootste stuk rijden zodat we het vrijdag wat rustiger kunnen doen. Wie heeft er een leuke tip? Andere tips zijn natuurlijk ook van harte welkom!!

corry
moderator

Berichtdoor corry » Wo Jun 17, 2009 9:07 pm

Hoi Annemarie,

Wij hebben een flink aantal keer bij de familie Kraus Gaestehaus Kraus in Mullheim geslapen. Het pension ligt een paar kilometer van de autobaan. Gastvrije mensen en schone kamers. Wel ontbijt, geen diner!
Mullheim is een leuk plaatsje om na een dag rijden even wat door heen te wandelen en te eten.

Mocht je voordat de boot vertrekt in Livorno nog willen eten, kan ik je hotel GranDuca aanbevelen. Vlak voor de haven. Echter, als je de boot van 23.00 uur hebt, kun je ook nog aan boord eten :wink:

groet, corry

Annemarie

Berichtdoor Annemarie » Za Jun 20, 2009 3:31 pm

Hoi Corry,

dank je voor je antwoord! Heb gekeken maar zoek eiegenlijk een overnachting die zuidelijker ligt. Zo rond de de zwitserse grens. Heb je daar nog ideeen??

corry
moderator

Berichtdoor corry » Za Jun 20, 2009 4:31 pm

Mullheim ligt ca. 30 km. voor de Zwitserse grens. Of bedoel je Zwitsers/Italiaanse grens??

Annemarie

Berichtdoor Annemarie » Za Jun 20, 2009 4:52 pm

Je hebt helemaal gelijk, google maps gaf een andere aan! Sorry!!!! :oops:

Bedankt voor de tip, ziet er idd erg leuk uit!

cloet
Consigliere

Berichtdoor cloet » Wo Jul 14, 2010 1:41 pm

wij overnachten bij novotel Sausheim (bij Mulhouse) Vorig jaar ook gedaan en is prima bevallen. Lekker met buitenzwembad en terras. Is ook redelijk te betalen.

Terug naar “Sardinië, hoe kom ik er?”