Veerboor Livorno - Olbia

Hier vind je alle informatie over vervoer naar en op Sardinie.
ad
Ospite

Veerboor Livorno - Olbia

Berichtdoor ad » Za Okt 23, 2010 8:29 pm

Komende zomer wilen we graag (incl. auto) met de veerboot over van Livorno naar Olbia. Ik heb zojuist eens op de site van Moby Lines gekeken maar kom daar uit op een prijs van ong. € 450,00 voor 2 personen. Kan mij iemand aangeven of dit soort tarieven kloppen want dat vind ik wel schrikbarend duur. Als je overigens naar de site van Corsica ferries ga, zie ik zg. "jackpot" tarieven voorbij komen. Kan iemand mij hier informatie over geven?

Laura B
Maestro

Berichtdoor Laura B » Zo Okt 24, 2010 12:38 am

Ad,

Bij elke overtocht zijn er een aantal "Jackpot-tarieven". Dan gaat de auto voor 1 Euro mee. Hoe vroeger je boekt hoe meer kans op het "Jackpot-tarief".
Er zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden. o.a. Voor een datumverandering moet je 35.00 Euro betalen. Maar dat staat in hun voorwaarden vermeld.

De Corsica-Sardegnaferries zijn prettige boten met aardig personeel en de prijs is behoorlijk gunstig. Wij waren vorig jaar in september ongeveer 200,00 Euro kwijt. ( 2 pers., 1 hond en een auto)

Je kan een proefboeking maken en kijken wat voor jullie het gunstigste is.
Het maakt namelijk nogal uit op wat voor dag je over wilt en in welk seizoen.

ad
Ospite

Berichtdoor ad » Zo Okt 24, 2010 3:18 pm

Maestro,

Dank je wel voor je info. Ik ga ermee aan de slag.

Mvrgr

Ad

Wilbert Geers
Maestro

Berichtdoor Wilbert Geers » Di Okt 26, 2010 1:39 pm

Te vroeg boeken kan ook wel eens nadelig zijn. Zo zie ik nog niet alle afvaarten van MobyLines. Al vaker heb ik meegemaakt dat de kortingen later worden doorgevoerd. Zelf boek ik nooit eerder dan eind december/begin januari. Veel vroegboekkortingen blijven tot vlak voor de afvaart staan. Alleen de echt populaire overtochten hebben geen kortingen meer.

Bezoek ook eens mijn pagina's over Sardinië op: Sardinie-Info.nl en Sardinievakantiebeurs.nl
cnl
Consigliere

Re: Veerboor Livorno - Olbia

Berichtdoor cnl » Do Nov 04, 2010 11:56 pm

Ligt er ook aan of men in het week-end gaat , een dag of een nachtboot, met of zonder hut.....
wij zijn in juni met moby lines van genua naar porto torres en terug olbia-genua gegaan.
buiten het week -end, nachtboot, 2 pers.+auto en binnenhut : € 214,- en hebben ca 4 weken van te voren on line geboekt

Terug naar “Sardinië, hoe kom ik er?”