Graag wat advies

Hier vind je alle informatie over vervoer naar en op Sardinie.
Pecoz
Ospite

Graag wat advies

Berichtdoor Pecoz » Zo Mar 04, 2012 7:11 pm

Hallo,

Wij zijn van plan om deze zomer naar sardinie te gaan, we willen met de auto .
Heeft iemand voor ons een goed advies , wat we zeker niet moeten en wat wel.
Wij zijn zon aanbidders en willen graag rust .

M en p

Wilbert Geers
Maestro

Berichtdoor Wilbert Geers » Di Mar 06, 2012 7:38 pm

Als je in de zomer gaat dan heb je overal zon. Ik zou vooral aan de kust blijven en daarvan eventueel naar het binnenland gaan. De Noord Oost hoek is nogal druk. Verder zijn er overal drukken en minder drukke plekken te vinden. Alghero vind ik zelf een prachtige uitvalsbasis, gezellig druk stadje, maar in de omgeving kun je ook je rust vinden.

Bezoek ook eens mijn pagina's over Sardinië op: Sardinie-Info.nl en Sardinievakantiebeurs.nl
Pecoz
Ospite

Berichtdoor Pecoz » Wo Mar 07, 2012 3:25 am

Dank je wel voor het advies, en we gaan direct op je Site kijken

Gr.

M en p

tkriek
site admin

advies

Berichtdoor tkriek » Wo Mar 07, 2012 7:56 pm

Hi M en P,

Zoals Wilbert zegt zijn er veel mooie plekken, bijzonder mooie stranden en rustige stranden te vinden. Langs de oostkust vindt je vooral bijzonder mooie stranden sommigen wat moeilijker te bereiken maar daarom des te mooier, in het zuidwesten een mooie omgeving en wat rustigere stranden. Een leuke plek is Bosa ongetwijfeld. Bij Alghero kan je een beetje alle kanten op, naar Stintino, Torre del Porticciolo, het strand van de Bombarde zonder al te ver te hoeven te rijden. Je moet rekenen dat de rustigste stranden iets verder van havens en vliegvelden verwijderd zijn, dus iets verder van Cagliari, Olbia of Alghero af. Het noordoosten is veel drukker, dat is niet alleen vanwege de nabijheid van Olbia, maar het is ook VIP gebied. De eilanden van La Maddalena zijn echter adembenemend.
Succes met je verdere orientatie

groetjes
Timbert

"We kunnen Sardinië niet mooier maken dan het al is maar wel makkelijker om te bereiken"

Beheerder Sardiniëforum

Sardinië website: http://www.tharros.info/
Sicilië website: http://www.motya.info/
Pecoz
Ospite

Berichtdoor Pecoz » Zo Mar 11, 2012 9:20 am

Hoera!!!!! We hebben geboekt,we gaan naar isola rossa.heeft iemand over deze stad nog wat info voor ons. En nog een vraag, wanneer hebben de Italianen vakantie ?

M en p

farre
Consigliere

Berichtdoor farre » Ma Mar 12, 2012 6:28 pm

Pecoz schreef:Hoera!!!!! We hebben geboekt,we gaan naar isola rossa.heeft iemand over deze stad nog wat info voor ons. En nog een vraag, wanneer hebben de Italianen vakantie ?

M en p

Hallo,

De Italianen hebben vakantie omstreeks 15 Augustus. Dus 1 week voor en 1 week na 15 augustus wordt het erg druk. Ik ga al jaren naar de isola Rossa. Het is een klein vissers-dorpje . Meestal ben ik op het strand la marinedda. Vanuit Isola Rossa kun je eens een keer de costa paradiso of valledoria bezoeken. (http://www.marineddabay.com/

groet,
Marco

Terug naar “Sardinië, hoe kom ik er?”