auto huren

Hier vind je alle informatie over vervoer naar en op Sardinie.
dudeson
Informatore

auto huren

Berichtdoor dudeson » Za Apr 21, 2012 12:15 pm

Hoi iedereen, ik zit in augustus 8 dagen in Castelsardo en ik heb gehoord dat het verstandig is om een auto te huren. Weet iemand waar ik dat kan doen? Wat slim is? Alvast ontzettend bedankt. Alle tips zijn welkom :P

Erwin

Zin in!
Laura B
Maestro

Berichtdoor Laura B » Zo Apr 22, 2012 5:04 pm

Hoi Erwin,

Als je met het vliegtuig komt is het mogelijk bij diverse autoverhuurbedrijven een goede, nette auto te huren op het vliegveld. Soms wat prijsverschil dus even checken!
Een auto is wel nodig op het eiland zeker als de kust langs wil rijden voor mooie snorkelplaatsen.
Richting het eiland La Magdalena kom je langs verschrikkelijk mooie rotsachtige baaien. b.v. Tinnari en Capo Testa. Zeker even het water in gaan :)
Eigenlijk is het overal mooi maar zodra je wat rotsachtige baaien hebt is het wel het mooiste en zie je de meeste bijzondere, in allerlei kleuren "aquarium" vissen!!!!
Veel plezier in S.

Wilbert Geers
Maestro

Berichtdoor Wilbert Geers » Di Apr 24, 2012 8:36 am

Wij huren zeker een auto op Sardinië, anders kom je nergens. Als je in Alghero landt, en dat hebben wij ook verschillende keren gedaan, dan is het handig om de auto op het vliegveld te huren.

Om "het zoeken" te besparen, welke auto, hoe duur enz. boeken wij altijd van te voren via Autoeurope. En aangezien je daar niet wilt staan in allerlei wachtrijen is het handig om je reservering al op zak te hebben. Het is topdruk in aug! - kun je maar beter goed voorbereid zijn.

Bezoek ook eens mijn pagina's over Sardinië op: Sardinie-Info.nl en Sardinievakantiebeurs.nl
dudeson
Informatore

Berichtdoor dudeson » Wo Apr 25, 2012 4:56 pm

Ontzettend bedankt voor jullie reacties, heb er erg veel zin in. Nu ben ik wel zo handig :roll: geweest dat ik een transfer heb bij besteld van airport naar hotel :( Kan ik volgens mij niet meer annuleren.

Zin in!
Ot van Tussenbroek
Maestro

CASTELSARDO

Berichtdoor Ot van Tussenbroek » Do Apr 26, 2012 1:25 pm

Beste Erwin,
Mag ik vragen in welk hotel je zit? Ken de plaats redelijk goed, ben 39 jaar geleden in Perfugas getrouwd en we hebben gegeten in Hotel Cinzia !
Is verbouwd en heeft een andere naam gekregen, vandaar deze vraag?

Saluti / Ot

Sardegna piu di un mare di ferie !
dudeson
Informatore

Berichtdoor dudeson » Do Mei 03, 2012 10:02 am

Dag Ot,

Sorry voor de late reactie. Het gaat om Nadir Hotel in Castelsardo

Bedankt,
Erwin

Zin in!
farre
Consigliere

Berichtdoor farre » Do Mei 03, 2012 9:19 pm

dudeson schreef:Dag Ot,

Sorry voor de late reactie. Het gaat om Nadir Hotel in Castelsardo

Bedankt,
Erwin

Hallo Erwin,

Ik boek altijd via http://www.billiger-mietwagen.de.
Ik zie dat je ook een auto kunt afhalen in Valledoria. Dat is niet ver van Castelsardo.
Bij het boeken, kun je opgeven dat je de auto op het vliegveld afleverd.

groet,
Marco

dudeson
Informatore

Berichtdoor dudeson » Zo Mei 20, 2012 6:01 pm

Ik zit al vast aan een transfer dus het was mooi geweest als ik een autoverhuur in Castelsardo had waar ik een auto 2/3/4 dagen kan huren.

Is daar iemand bekend mee?

Zin in!
farre
Consigliere

Berichtdoor farre » Di Mei 22, 2012 10:52 pm

dudeson schreef:Ik zit al vast aan een transfer dus het was mooi geweest als ik een autoverhuur in Castelsardo had waar ik een auto 2/3/4 dagen kan huren.

Is daar iemand bekend mee?

Gewoon google :
castelsardo noleggio auto

en voila --> http://www.europcar.it/noleggio-auto-IT ... DO_SS.html

bij de haven.
Nadeel is natuurlijk dat je een auto krijgt die er staat. En de kleine goedkopen zijn meestal als eerste weg.

Ot van Tussenbroek
Maestro

Berichtdoor Ot van Tussenbroek » Wo Mei 23, 2012 10:32 am

Beste mensen,
Ik begrijp iets niet? Als je naar Sardegna gaat met het vliegtuig en niet alleen op het vliegveld blijft dan huur je toch een auto direkt op dat vliegveld? Je brengt da auto dan ook weer daar terug, molto semplice !

Saluti Ot

Sardegna piu di un mare di ferie !

Terug naar “Sardinië, hoe kom ik er?”