Tirrenia

Hier vind je alle informatie over vervoer naar en op Sardinie.
Danny
Ospite

Tirrenia

Berichtdoor Danny » Zo Feb 02, 2014 1:55 pm

Wie heeft er ervaringen met Tirrenia, ze hebben nu een goedkope aanbieding voor stellen die met eigen auto een overtocht willen maken.
Hoe zijn de boten qua accomodatie?

Farina Ferries
Informatore

Tirrenia

Berichtdoor Farina Ferries » Wo Feb 26, 2014 11:25 am

Wij verkopen Tirrenia in de Benelux sinds 40 jaar. Het is zo dat in het verleden Tirrenia heel veel kritiek kreeg van haar klanten, kritiek die terecht bleek in de meeste gevallen. Slechte service, vuile schepen enz.
Sinds de privatisering van Tirrenia een paar jaar geleden zijn er blijkbaar veranderingen opgetreden in zowel het estethische aspect als de dienstverlening. Sommige klanten hebben ons bevestigd dat de schepen intern een opfrisbeurt hebben gekregen, iets wat volgens ons broodnodig was. De oude schepen uit de jaren '70 zijn inmiddels ook uit de vaart genomen, dus wordt er nu uitsluitend met vrij moderne, snelle schepen gevaren. Er zijn zeer interessante promo's op bepaalde dagen, niet in hoogseizoen. Voor info/prijzen pm of mail naar info@farina.be

farre
Consigliere

Re: Tirrenia

Berichtdoor farre » Wo Feb 26, 2014 10:26 pm

Danny schreef:Wie heeft er ervaringen met Tirrenia, ze hebben nu een goedkope aanbieding voor stellen die met eigen auto een overtocht willen maken.
Hoe zijn de boten qua accomodatie?

Ik denk dat je weinig keuze hebt qua accomodatie. Ik heb al met Tirrenia, Moby, Saramar en GNV de overtocht gemaakt. Er is weinig verschil. Gewoon kiezen voor de goedkoopste oplossing Je moet echter opletten dat je geen dagboot krijgt (s'morgen vertrekken uit genua of portotorres/olbia). Bij een dagboot zit je de hele dag op zee, en duurt de reis extra lang.
Je kunt gewoon via het internet boeken. Voucher printen en meenemen.

Terug naar “Sardinië, hoe kom ik er?”