Vliegen

Hier vind je alle informatie over vervoer naar en op Sardinie.
Christina
Consigliere

Vliegen

Berichtdoor Christina » Zo Mei 07, 2006 1:32 pm

Hallo sardinië liefhebbers,
In de winter zijn wij vrij regelmatig goedkoop met Ryanair vanaf Frankfurt naar Alghero en Olbia gevlogen (zelfs voor 1 eurocent :D ).
Nu de zomermaanden eraan komen kan ik alleen maar "dure" tickets vinden.
Zijn er hier soms speurneuzen hier op het forum die voor de aankomende maand juli (de 1 of 2e week) goedkope tickets ergen hebben gezien :?
Bij voorkeur vertrek vanaf Eindhoven (met tussenstop) of Keulen of Frankfurt.
Met Transavia vanaf Schiphol kan ook maar die tickets zijn prijzig.
Ik ben zelf ook al een tijdje aan het speuren, maar misschien heeft iemand nog een tip :!:
Grazie
Saluti di Christina

corry
moderator

Berichtdoor corry » Zo Mei 07, 2006 1:37 pm

Hoi Christina,

Hapag Lloyd heeft tot vanavond 24.00 uur nog Happy Hour.
Donderdag waren er nog behoorlijk wat tickets in juli voor pakweg 50 a 60 euro enkele reis (ik weet niet wat de belastingen inmiddels doen) vanaf Koln naar Olbia.
Heb je al op hun site gekeken? www.hlx.com

suc6

Christina
Consigliere

Vliegen

Berichtdoor Christina » Zo Mei 07, 2006 2:42 pm

Ha Corry,
Bedankt. Ik heb geboekt bij HLX! Helaas niet voor een eurocent, maar een andere acceptabele prijs :D . Nu ga ik nog even opzoek naar een huurauto.
Ik weet dat jullie vaak vliegen vanaf dit vliegveld keulen/bonn. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons een routebeschrijving te geven vanaf Gouda naar dat vliegveld (het wordt onze 1e keer naar dat vliegveld, en voordat we op het verkeerde vliegveld staan) :oops:
Ja want nu mis ik het oude forum waar dit soort info opstond, maar ik ben blij dat dit nieuwe leuke forum teruggekomen is!
Alvast heel erg bedankt.

Saluti Christina
PS Wanneer gaan jullie weer?
Wij gaan nu dus in juli 1 week en in september gaan we 3 weken :)

corry
moderator

Berichtdoor corry » Zo Mei 07, 2006 3:01 pm

Ciao Christina,

Vliegveld Koln/Bonn heeft een duidelijke routeplanner: http://www.koeln-bonn-airport.de/main.php?id=125&lang=2

Dit moet wel lukken denk ik. Als je eenmaal op de ring rond Koln rijdt, dan zie je al heel snel de borden voor het vliegveld. Kan bijna niet missen.
Parkeren in garage 3. Houd rekening met drukte op de ring als je in de loop van de ochtend vliegt, en je dus in de ochtendspits daar moet rijden.
Het verkeer kan er goed vaststaan. Een van onze huurders heeft daardoor ooit het vliegtuig gemist :?

Wij zijn er ook begin september! Forse ci vediamo!

Christina
Consigliere

vliegen

Berichtdoor Christina » Zo Mei 07, 2006 3:57 pm

Hee Corry,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik had de website gevonden van het vliegveld maar wilde even zeker weten dat dat de goede was! Dus nu gaat het helemaal lukken. In september gaan we met de auto naar Sardegna. En inderdaad misschien komen wij elkaar wel tegen!
Nogmaals bedankt
Saluti Christina

Terug naar “Sardinië, hoe kom ik er?”