Wie weet er leuke restaurantjes?

Ontdek culinair Sardinië. Welke (streek)gerechten eet je wààr? Recepten gezocht/gevonden? Goede of slechte ervaringen bij een restaurant? Laat deze rubriek uitgroeien tot een culinaire wiki.
Bonsi
Ospite

Wie weet er leuke restaurantjes?

Berichtdoor Bonsi » Di Jul 10, 2012 7:10 pm

Beste allemaal,
wij gaan in september a.s. voor de eerste keer naar Sardinië alles is geregeld mbt vlucht, auto en verblijf op het eiland.
Onze vraag is nu wie heeft er tips mbt leuke restaurantjes waar we naar toe kunnen gaan alle informatie die we kunnen krijgen hierover van harte welkom.

verblijf in Agriturismo Vessus – Alghero, vanaf; 04 tot 08 september
verblijf in S'aqua Sassa Residence – Teulada, vanaf: 08 tot 11 september
verblijf in Country Hotel Rio Molas – Muravera, vanaf; 11 tot 14 september
verblijf in Hotel Nascar - Santa Maria Navarrese, vanaf; 14 tot 17 september
verblijf in Country Hotel Lu Ciaccaru – Arzachena, vanaf; 17 tot 20 september

Dank Bonsi en Luna

Pyra
Consigliere

Restaurantjes

Berichtdoor Pyra » Wo Aug 01, 2012 2:49 pm

Even wat wilde suggesties aan het einde van onze vakantie nu op Iscrixedda in Lotzorai

Golgo boven Baunei op de indrukwekkende hoogvlakte, Sardijns, m.n. Vlees. Aan de weg even buiten Baunei ri nrd ligt ook een fijn restaurantje mey ook mooi uitzicht. En dan Pedra Lunga bij Santa Maria Navarese. Een heel bijzondere plek!
De viscooperatie Itti... In Tortoli/Arbatax, te gek...
Sarah's op camping Iscrixedda in Lotzorai, prima pizza's maar ook heerlijke vis.

Da Iliano in Sadali, echt Sardijnse landkeuken.

Torre di Bari in hetzelfde plaatsje, vlak bij het strand. Vis!

Muramoros in Marina de Tertenia, beneden heel lief strand, mooie baai, restaurant ligt wat hoger, kijkt uit over baai. Heerlijk vis en zeevruchten.

Tao in Cagliari voor Japans (heerlijk om eens af te wisselen), voor ons een hoogtepunt

Bisson in Tempio Pausania, simpel maar authentiek, vis en vlees.

Alghero heeft keuze genoeg...

Smakelijk!

Bonsi
Ospite

Dank....

Berichtdoor Bonsi » Wo Aug 01, 2012 3:37 pm

Hallo Pyra,
dank voor u tips hier kunnen we wel wat mee,
groet Luna en Bonsi

cloet
Consigliere

Berichtdoor cloet » Vr Aug 03, 2012 5:28 pm

Hoi Pyra,

Bedoel je La Torre in Barisardo? Weet je nog meer goede eetgelegenheden in de buurt van Cardedu? In die omgeving is het veel van hetzelfde.
Heb mijn dochter beloofd een restaurant te zoeken waar ze ' italiaanse' gerechten hebben zoals lasagne, vitello tonnato of carpaccio.
En dat restaurant in Tertenia ga ik zeker proberen! Het is daar ook zo mooi.

Pyra
Consigliere

Berichtdoor Pyra » Ma Aug 06, 2012 1:52 pm

cloet schreef:Hoi Pyra,

Bedoel je La Torre in Barisardo? Weet je nog meer goede eetgelegenheden in de buurt van Cardedu? In die omgeving is het veel van hetzelfde.
Heb mijn dochter beloofd een restaurant te zoeken waar ze ' italiaanse' gerechten hebben zoals lasagne, vitello tonnato of carpaccio.
En dat restaurant in Tertenia ga ik zeker proberen! Het is daar ook zo mooi.

Klopt, La Torre, op het terrasje met zicht op de toren.

Ik weet uit eigen ervaring niet meer dan wat ik noemde op dit moment maar je zou in Cardedu Ristorante Bar Pizzeria Via Mare kunnen proberen, naast pizza blijkbaar ook "typisch" Italiaanse gerechten en vriendelijke bediening.

Terug naar “Eten & Drinken”