Restaurant ***** stelle in Alghero !

Ontdek culinair Sardinië. Welke (streek)gerechten eet je wààr? Recepten gezocht/gevonden? Goede of slechte ervaringen bij een restaurant? Laat deze rubriek uitgroeien tot een culinaire wiki.
Ot van Tussenbroek
Maestro

Restaurant ***** stelle in Alghero !

Berichtdoor Ot van Tussenbroek » Wo Jun 19, 2013 11:27 am

Cari amici,
Wij zijn een paar weken geleden voor een lang weekend met de kids vanwege ons 40 jarig huwelijksfeest in Alghero geweest. Fantastische plaats goed overnachtingsadres gehad, maar via via kwamen wij in contact met een restaurant/pizzeria dat heet: ALGUERMIA is oud dialect voor Alghero.
ALGHUERMIA bevindt zich in de Via Cipro 14, is een zijstraat van de lange Via Lido. Mensen ik geef dit restaurant een 10+, werkelijk fantastisch, goede prijs/kwaliteit vergelijk en niet het minste wat een service, iedereen in dat restaurant behandeld klanten zoals het hoort en heeft er plezier in en ook zeker de baas !
Mensen als je in Alghero gaat verblijven, ga daar eten !!! Wel even vooraf reserveren vooral vr/za/zo.
OTTIMO il mangare anche il SERVIZIO 10+
Tel. 079.9739883
Verneem graag reacties van jullie ?

Cordiali saluti Ot e Anna

Sardegna piu di un mare di ferie !
cloet
Consigliere

Berichtdoor cloet » Do Mar 13, 2014 12:23 pm

Wij gaan in juli weer naar Alghero. Ik ben dit restaurant ook al eerder tegengekomen (bij recensies van woningen). Moet dus wel heel goed zijn. Wij gaan het zeker proberen!
Meestal gaan wij naar dieci metri, dus ik ben benieuwd.

Terug naar “Eten & Drinken”