Vandaag bij Saramar : Vado Ligura naar Porto Torres.

Al je vragen, tips en meningen over Sardinië kun je hier plaatsen.
Plaats reactie
farre
Consigliere

Vandaag bij Saramar : Vado Ligura naar Porto Torres.

Bericht door farre » vr jun 03, 2011 10:36 pm

Zo ik heb vandaag geboekt. Vado Ligure naar Porto Torres bij www.saremar.com.

Tja, ik gun mijn geld toch liever die Sarden dan dat het bij die napolitanen terecht komt :-)

ciao
Marco
corry
moderator

Bericht door corry » za jun 04, 2011 8:53 am

Precies!
Onbescheiden vraag, wat ben je nu kwijt voor een retourticket en in welke periode?

groetjes,
corry
farre
Consigliere

Bericht door farre » za jun 04, 2011 9:51 am

corry schreef:Precies!
Onbescheiden vraag, wat ben je nu kwijt voor een retourticket en in welke periode?

groetjes,
corry
Ik heb circa 250 euro betaald. 1persoon en 1 auto. Alleen oversteek , dus geen kabine.
Ik vertrek op 15 juli en kom op 31 juli weer terug.

Tirrenia, GNV en Mobi waren toch 1 stuk duurder. Daarnaast was het bij enkele alleen mogelijk op de dag-boot te krijgen op de terug weg.

ciao
Marco
Farina Ferries
Informatore

Bericht door Farina Ferries » za jun 04, 2011 10:28 am

Met Tirrenia in ponte ben je idd 354 € kwijt, heb net nagekeken.
Severina
Maestro

Bericht door Severina » wo jun 08, 2011 7:03 am

Super Marco dat je voor die prijs hebt kunnen boeken :D
Heel veel plezier.

gr. Severina
Buona giornata
farre
Consigliere

Re: Vandaag bij Saramar : Vado Ligura naar Porto Torres.

Bericht door farre » za aug 06, 2011 11:49 pm

farre schreef:Zo ik heb vandaag geboekt. Vado Ligure naar Porto Torres bij www.saremar.com.

Tja, ik gun mijn geld toch liever die Sarden dan dat het bij die napolitanen terecht komt :-)

ciao
Marco
Hallo , ik ben nu alweer een week terug uit Sardinie en ik wil mijn ervaringen met Saremar met jullie delen.

Op 15 July ben ik met Saremar vanuit Vado Ligura naar Porto Torres vertrokken. De haven in Vado is tamelijk klein, je kunt het vergelijken met Olbia. De boot vertrok om 19.30. Ik was al om 17.00 in de haven en kon meteen het schip in. Diesel-Autos werden in de boot geparkeerd en de benzine-autos stonden boven op het dek. Het schijnt dat het aantal kabines en aantal zit mogelijkheden vrij beperkt was. Mensen sliepen overal in de gangen en op het dek. Ik ken dit wel van de tirrenia enz., maar dit was hier toch extreem. Het was al een probleem om met je luchtmatras en slaapzak een plek te vinden in de gang. Het self-service restaurant was prima en alles maakte een zeer schone indruk.

ciao
Marco
Janina
Maestro

Bericht door Janina » zo aug 07, 2011 1:17 pm

Hallo allemaal,

Gisteren hebben wij geboekt bij Sardinia Ferries voor de maand september/oktober, de kosten waren voor 3 personen, auto en cabine 384,38 euro.

Wij hebben eerst alle ferries afgezocht naar de goedkoopste, dit bleek deze maatschappij te zijn.
Ik vind de Sardijnse maatschappij helemaal niet goedkoop, wanneer je voor 3 personen en een auto, zonder cabine, over de 500,00 euro moet betalen, je kunt natuurlijk zeggen "mijn geld gaat naar de Sardijnen", maar dit wordt me toch te gek. Wanneer ze willen dat wij gebruik maken van hun maatschappij, maak dan de kosten voor de overvaart goedkoper, dan komen er genoeg mensen naar het eiland.

Dit jaar is een rampjaar geworden, lege stranden, hotels die niet open zijn gegaan. Grote werkloosheid onder de mensen die in deze branche werken.

Hopelijk wordt er deze winter goed over na gedacht, hoe verder!!

Groetjes, Janina :o
Plaats reactie