Make over Sardinie-Info.nl

Al je vragen, tips en meningen over Sardinië kun je hier plaatsen.
Plaats reactie
Wilbert Geers
Maestro
Contacteer:

Make over Sardinie-Info.nl

Bericht door Wilbert Geers » ma nov 21, 2011 11:31 am

Dit weekend is de nieuwe site van Sardinie-Info online gegaan. Een ‘make over’ zou je kunnen zeggen. Er is veel aandacht besteed aan de lay-out, maar ook aan het onderhoudsgemak.

Ik kan je melden: dat is een enorme klus geweest, maar de deadline "klaar zijn voor het nieuwe seizoen" is gehaald. Want ondertussen zijn de nieuwe tarieven en boekingsmogelijkheden van de veerdiensten al weer online.

De structuur van de site is zoveel mogelijk behouden. Maar er zijn ook wat paginaÂ’s geherstructureerd en een aantal nieuwe paginaÂ’s is toegevoegd.

Nieuwe paginaÂ’s:
  • Onze campingervaringen
    Nederlandse bedrijven die hun activiteiten exclusief in Sardinië ontplooien.
    Nieuws
De pagina Nieuws is een opvallende nieuwkomer. Een duidelijk gemis van de vorige site. We hopen ook regelmatig van de Nederlanders op Sardinië artikelen te krijgen over het wel en wee van Sardinië. Het eerste artikel komt dit weekend online. Monique van SardinieTrips.nl schrijft een leuk stukje over paddenstoelen.

Ook opvallend is natuurlijk het gebruik van de Google-kaartjes. We hopen dat ze in de smaak vallen. Uiteraard zullen er in de loop van volgend jaar nieuwe pictogrammen aan de kaartjes toegevoegd worden, met vooral onze eigen ervaringen! Want zowel op de kaartjes als op de pagina's met onze Ervaringen staan nog niet alle ervaringen van de zomer van 2011 vermeld.

Natuurlijk is de link naar dit forum weer in het menu opgenomen.

Veel leesplezier op Sardinie-Info.nl

Wilbert en Priscilla
Bezoek ook eens mijn pagina's over Sardinië op: Sardinie-Info.nl en Sardinievakantiebeurs.nl
Laura B
Maestro

Bericht door Laura B » ma nov 21, 2011 10:08 pm

Wilbert en Priscilla,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe site. Ziet er allemaal erg mooi uit. :lol:

Ik hoop dat nieuwe Sardiniëgangers hem veel zullen bezoeken. Het wordt hier op het forum steeds stiller en niet iedereen krijgt meer een antwoord helaas. :evil:

Veel succes!
Hano
Informatore

Nieuwe site Sardine Info

Bericht door Hano » di nov 22, 2011 10:49 am

Helemaal mee eens. Er kijken wel mensen, maar geen reactie. Ik ga dit forum beëindigen en stap over naar de ervaringen op Sardinië-Info.

Tot ziens.
Hano (Hans)
[/quote]
Plaats reactie