Olbia-Cagliari-Oristano

Al je vragen, tips en meningen over Sardinië kun je hier plaatsen.
Plaats reactie
Danny
Ospite

Olbia-Cagliari-Oristano

Bericht door Danny » za jan 07, 2012 11:33 pm

Komende zomer(juni-juli) willen we in 14 dagen langs de kust vanaf Olbia via Cagliari naar Oristano rijden, wie heeft er tips voor leuke strandjes en mooie plaatsjes. Ook zoeken we nog leuke B&B, Agriturisme o.i.d in de betaalbare klasse niet te ver van de kust om te overnachten. De boot is geboekt, we hebben er zin in.
Wilbert Geers
Maestro
Contacteer:

Bericht door Wilbert Geers » ma jan 09, 2012 10:03 am

Dat is een mooie tocht. Ook een lange tocht. Dus ik hoop dat je alles kunt zien. Je komt eerste langs de mooie en bijzondere kusten rond Gala Ganone, met baaitjes en grotten die alleen maar met een boot te bereiken zijn. Ororsei leuk stadje. Via Villasimius leuk stadje, zuidelijke weg naar Cagliari. Op zich ook al erg mooi om aan te doen. Via de zuidkust verder PULA en mooie stranden!

Ook nog even via St. Antioco? Mooi eiland hoor! Calasetta.

Via mijnbouwgebied naar Orisitano alwaar Tharros op je ligt te wachten als je daar van houdt.

Lees onze ervaringen!
Bezoek ook eens mijn pagina's over Sardinië op: Sardinie-Info.nl en Sardinievakantiebeurs.nl
Wilbert Geers
Maestro
Contacteer:

Bericht door Wilbert Geers » ma jan 09, 2012 10:03 am

Dat is een mooie tocht. Ook een lange tocht. Dus ik hoop dat je alles kunt zien. Je komt eerste langs de mooie en bijzondere kusten rond Gala Ganone, met baaitjes en grotten die alleen maar met een boot te bereiken zijn. Ororsei leuk stadje. Via Villasimius leuk stadje, zuidelijke weg naar Cagliari. Op zich ook al erg mooi om aan te doen. Via de zuidkust verder PULA en mooie stranden!

Ook nog even via St. Antioco? Mooi eiland hoor! Calasetta.

Via mijnbouwgebied naar Orisitano alwaar Tharros op je ligt te wachten als je daar van houdt.

Lees onze ervaringen!
Bezoek ook eens mijn pagina's over Sardinië op: Sardinie-Info.nl en Sardinievakantiebeurs.nl
tkriek
site admin
Contacteer:

tocht

Bericht door tkriek » do jan 12, 2012 11:27 pm

Hi Danny,

Van Olbia naar Cagliari zal je langs heel wat bijzonder mooie plaatsen komen en genoeg strandjes. De moeite waard is zeker Cala Gonone en bij Dorgali, waar ook een goede agriturisme te vinden is. Verder naar het zuiden bij Barisardo, en zo verder. Genoeg keus. Bij Oristano vindt je de mooiste stranden op het schiereiland van Sinis. Overigens kan ik je aanraden ook naar de Costa Verde te gaan, dat is wat moeilijker te bereiken maar erg mooi.
Voor wat suggesties voor B&B en agriturismo kan je kijken op mijn site. reken op 30 euro per nacht per persoon, maar in het hoogseizoen kan het ook wat duurder worden. Bij een agriturismo kan je vaak goedkoop eten naast slapen en een ontbijt.

groetjes

Timbert
"We kunnen Sardinië niet mooier maken dan het al is maar wel makkelijker om te bereiken"

Beheerder Sardiniëforum

Sardinië website: http://www.tharros.info/
Sicilië website: http://www.motya.info/
Plaats reactie