Vertalen

Al je vragen, tips en meningen over Sardinië kun je hier plaatsen.
Plaats reactie
Wilbert Geers
Maestro
Contacteer:

Vertalen

Bericht door Wilbert Geers » za okt 06, 2012 2:51 pm

Ik ben op zoek naar mensen die me willen helpen met vertalen van mijn website of het helpen corrigeren van de teksten. Ik denk aan de talen: Frans, Duits, Italiaans en Engels. Alle vertaalmachines maken er namelijk een potje van. Zie hier voor meer info. Alle beetjes helpen.

Groet!
Wilbert
Bezoek ook eens mijn pagina's over Sardinië op: Sardinie-Info.nl en Sardinievakantiebeurs.nl
Wilbert Geers
Maestro
Contacteer:

Bericht door Wilbert Geers » do okt 18, 2012 10:49 am

Ik zie dat bijna 60 mensne deze posting hebben gelezen. 1-tje heeft gereageerd. (waarvoor mijn dank!) Maar ik ben nog steeds op zoek, met name hulp bij Duits en Engels. Zie hier voor meer info. Alle beetjes helpen.
Bezoek ook eens mijn pagina's over Sardinië op: Sardinie-Info.nl en Sardinievakantiebeurs.nl
Ot van Tussenbroek
Maestro

Bericht door Ot van Tussenbroek » do okt 18, 2012 5:01 pm

Beste Wilbert,
Heb even nog niet gereageerd omdat ik al enige maanden in een ontslagprocedure zit. Het zal nu wel uitdraaien op einde verhaal per 1-2-2013, ik ben echter vanaf heden vrijgesteld van werkzaamheden met behoud van inkomen. Heb dus nu tijd over en zou je met alle plezier wat willen helpen bij je vertaalklus.

Cordiali saluti
Ot
Sardegna piu di un mare di ferie !
Wilbert Geers
Maestro
Contacteer:

Bericht door Wilbert Geers » do okt 18, 2012 6:01 pm

Hartstikke fijn, Al twee reacties vandaag.
Ik reageer wel even met een e-mail via dit forum.
Plaats reactie