Is Sardinie iets voor een stel?

Al je vragen, tips en meningen over Sardinië kun je hier plaatsen.
Plaats reactie
Lex
Ospite

Is Sardinie iets voor een stel?

Bericht door Lex » di mei 28, 2013 8:32 pm

Hallo mede-vakantie-liefhebbers 8),

vandaag heb ik mij geregistreerd op dit forum omdat ik dacht dat hier wel mensen zouden zitten die mij advies konden geven over een eventuele reis naar Sardinie. Mijn vriendin en ik overwegen om hier komende juli een weekje te vertoeven, niet al te veel te doen maar ook weer niet een week lang op onze kont zitten. Denken jullie dat Sardinie hiervoor geschikt is? Uberhaupt voor stelletjes?
Zo ja, welk gedeelte raden jullie aan? Aangezien we op ofwel Cagliari ofwel Alghero landen, zijn we wel van plan hier ergens in de buurt een leuk plekje in de vorm van een appartement/ho(s)tel of camping op te zoeken. Iemand hier ervaring mee?

Als jullie tips hebben over wat dan ook dat met het bovenstaande te maken heeft zou ik hier heel erg blij mee zijn!! :D

Groetjes,

Lex
mopro
Consigliere

Is Sardinie iets voor stellen?

Bericht door mopro » za jun 01, 2013 12:18 pm

Hallo Lex,

leuk dat jullie overwegen om naar Sardinie te gaan. Ik vind Sardinie juist zeer geschikt voor stellen. Het eiland zelf is erg divers en heeft veel verschillende natuur om van te genieten in alle rust. Maar ook heeft Sardinie veel cultuur te bezichtigen, met name de Zuidwest regio is erg bijzonder en heeft veel verschillende bezienswaardigheden. Ook op sportief gebied kun je je hart ophalen, natuurlijk allerlei watersport maar ook wandelen, mountbike, en klimmen behoort tot de mogelijkheden.

Ben je op zoek naar een mooie omgeving met elke avond een romantische zonsondergang? Kijk dan ook een op onze site www.ecoloungesardinia.nl Er is nog enige beschikbaarheid in juli.

Ik wens jullie in ieder geval alvast veel plezier met het uitzoeken van jullie ideale vakantie en als jullie meer weten dan hoor ik het graag!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.sardinietrips.nl">www.sardinietrips.nl</a><!-- w --> of <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ecoloungesardinia.com">www.ecoloungesardinia.com</a><!-- w -->

ontdek ook Sant'Antioco, mooie stranden, ongerepte natuur en veel cultuur. Ook voor ontspannings reizen en eco- toerisme.
Plaats reactie