Langs de Orientale Sarda weg.
Vijf weken nog, dat is lekker lang, fijne vakantie nog! Sardinië is ons uitermate goed bevallen en we willen zeker terug!Janina schreef:Hoi Dilago,
De foto die je in Orosei gemaakt hebt, paste enz. als je de bocht rechts omgaat, door rijd, de straat uit, oversteken, dan kom je bij ons huisje.
Leuk, we zitten ook wel eens in dit parkje.
Fijn dat jullie vakantie goed is verlopen, en nu maar weer een heel jaar werken, voordat er weer vakantie is. Misschien ga je nog eens naar Sardinie.
Voor ons is het nog 5 weekjes.![]()
Groetjes, Janina
Dank jecorry schreef:Mooie foto's hoor Dilago! De oude olijfboom is dat bij Luras?
Voor ons is het ook nog een paar weken voordat we 'terugkeren' naar sardegna. Bij het zien van deze foto's kunnen mij de weken bijna niet snel genoeg gaan.
wij ook net terug uit sardegna ... hadden een appartement in la caletta ... we hebben ons weer super vermaakt ...mooie foto's ... zien er bekend uitdilago schreef:Dank jecorry schreef:Mooie foto's hoor Dilago! De oude olijfboom is dat bij Luras?
Voor ons is het ook nog een paar weken voordat we 'terugkeren' naar sardegna. Bij het zien van deze foto's kunnen mij de weken bijna niet snel genoeg gaan.
De oude olijfboom was te Santa Maria. Als je in september gaat kun je de olijven er denk ik uitplukken en eten! Eventueel ter vervanging van de zoete peertjes, want die zijn op